Zo, nog even een update mbt de schade....
Enkele weken geleden is de schade-expert komen kijken en heeft in overleg met het schadebedrijf een taxatie gedaan voor het schadebedrag. Over het afgesproken bedrag heb ik niets te klagen. Maarja, dan ga je eens kijken wat je voor dat bedrag allemaal kunt laten maken en van het een komt 't ander.
Met het schadebedrijf ben ik overeengekomen dat de gehele buitenkant gespoten gaat worden, moet 'm alleen "ff" kaal aanleveren en zelf de benodigde onderdelen regelen. Ze zouden dan ook de dorpels weer geheel netjes maken.
Nieuwe voorschermen had ik nog liggen alsook een rechterdeur. Nieuw achterpaneel had ik al weten te bemachtigen a;s ook een Alpina voorspoiler. Vorige week nog een rechterdeur en een gebruikte achterbumper opgehaald.
Ik dacht dat ik alle onderdelen wel bij elkaar had, dus weer verder met demonteren. Tijdens die klus kom je toch steeds weer meer slechte delen tegen waardoor de auto nu echt helemaal kaal is op de motor en het dashbord na. Er bleek al eens gewerkt te zijn aan de keienvanger naar welke ik nu nog op zoek moet omdat deze varvangen moet worden. Ook zijn de bodemplaten voor aan beide zijden aan vervanging toe dus die nemen we ook maar ff mee in de klus.
Deze laatste onderdelen dus nog even op te kop zien te tikken en dan kan het echte werk eindelijk beginnen. Ik hoop de auto voor het einde van augustus weer helemaal in orde te hebben...