He Barry, auto bevalt zeker FAP !
Helaas wel tegen een paar dingen aangelopen maar hij kon natuurlijk niet perfekt zijn. Ik beschouw het gewoon als een projekt die ik van jou heb overgenomen en mee verder ga
Ik zal me maar meteen ff voorstellen hiero, denk dat ik gewoon verder ga met deze topic want het gaat tenslotte om dezelfde wagen.
Ik ben Scott, 33 jaar en woon in Spijkenisse. Getrouwd en vader van een 2 jarige dondersteen van een zoon
Sowieso autogek in hart en nieren en het virus draag ik door aan mijn zoon
Het Bmw virus heb ik weer van mijn vader gekregen die vroeger diverse Bmw's had, waaronder ook een e21.
De laatste e30 van mijn vader was meteen mijn eerste auto

, dus ervaring opgedaan in een Bmw.
Daarna volgde een hele reeks andere auto's zoals: Golf 2 Gti 16v, Clio 1.8 Rsi, Subaru Impreza GTturbo etc.
Maar geen Bmw meer maar ooit zou er weer een Bmw komen...... altijd al stiekum gedacht aan een e21 323i maar helaas zijn deze nogal aan de kostbare kant, na het krijgen van een zoontje moest er ook wat meer op de centen gelet worden.
En toen na het steeds kwijlen op plaatjes van de e21 kwam ik de 320 van Barry tegen die te koop was. Uiterlijk precies wat ik zocht alleen geen 323i

Na lang wikken en wegen toch maar een afspraak gemaakt, gereden en ....VERKOCHT!
En nu de trotse eigenaar van een E21 320 uit 1980

waar al heel veel aan gedaan is zoals jullie wel konden lezen maar toch nog wat puntjes op de i gezet moeten worden, zoals:
-Velgen laten richten, zit een slag in waardoor het stuur trilt
-Ander type stuur omdat die erin zit niet origineel is
-Ander uitlaatsysteem, roest en lek
-en waterlekkage bij de voorruit, loopt zo het dashboard kastje in. Auto is helemaal overgespoten alleen de ruit is er niet uit geweest, ben dus bang dat hier nogal wat roestvorming aanwezig is.
Dus als iemand een adresje heeft in de omg. van Rotterdam en omstreken die de voorruit voor mij eruit kan halen en de lekkage kan oplossen en evt. roestvrij en werend maken dan hoor ik dat graag.