Net terug kunnen we terugkijken op een geweldig festijn! Prachtig om met zo'n rijtje E21's op pad te zijn en vooral om te boenderen in de bergen. Ik kan het gecombineerde bezoek aan de Gavia en Stelvio passen het hoogtepunt noemen en hoogtepunten waren dat zeker, maar dan zou ik de rest van de trip tekort doen. Elke pas was weer een feest.
Maar het waren niet alleen de passen, ook het geweldige gezelschap dat het overdag al erg gezellig maakte, maar 's avonds beleefden we (elke keer nóg gezelliger) de dag nog eens opnieuw onder het genot van 1 of 2 biertjes

Ondanks dat we met onze oudjes op pad waren was het technisch malheur bijna niet noemenswaardig, of het moeten de remmetjes zijn die het wel knap zwaar te verduren hebben gehad haha! Wel erg leuk om te genieten van de klanken en capriolen van alle E21's en dan met name de auto's van Arnold en Gerrit.
Ik wil alle deelnemers nogmaals bedanken voor een geweldige tijd. Erg jammer dat Michel ons voortijdig moest verlaten, jullie veel sterkte gewenst. Voor nu wil ik afsluiten met een dikke pluim voor onze oude E21's die ons gewoon na een kleine week van mishandelingen zonder wanklank weer thuis hebben gebracht!