Ardennenrondrit zaterdag 18 september 2010
- Wondermike
- E21 VIP

- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
- 323baur
- E21 VIP

Iedereen is welkom wat mij betreft, maar zie jij het zitten om met 30 autos achter elkaar aan te rijden?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
323baur wrote:Iedereen is welkom wat mij betreft, maar zie jij het zitten om met 30 autos achter elkaar aan te rijden?
Het is mogelijk, dat hebben we April 2009 ook gedaan.
Maar in de bergen is het anders
e21 323i
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
- 323baur
- E21 VIP

Hebben jullie eigenlijk wel gelijk in.Arnold D wrote:323baur wrote:Iedereen is welkom wat mij betreft, maar zie jij het zitten om met 30 autos achter elkaar aan te rijden?
Het is mogelijk, dat hebben we April 2009 ook gedaan.
Maar in de bergen is het andersAnders even een paar tussenstops inlassen en een routebeschrijving.
We zien wel.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- gerrit323
- E21 VIP

- My E21(s): '82 e21 323i hartge
Ik heb de route al op papier staan maar ze moet nog wat verduidelijkt worden ... (hulp Jeroen
). In de routebeschrijving zitten meerdere stops verwerkt (3 dacht ik) om de +/- 50km
Wat mij betreft doet ieder zijn zin, traag achter elkaar of in kleine groepjes voor diegene die het wat sportief willen aanpakken (de snelle mensen moeten wel zien dat ze niets in het roadbook overslagen
).
Ivm overnachtingen ik zal in loop van juli de gegevens van de camping posten waar ikzef heb gestaan tijdens onze oldtimerrit met de plaatselijke club. Ivm hotels als je zoekt rond de plaatsen "Herbeumont" of "Bouillon" kan je zeker hotels vinden en zit je in de buurt van het start en eindpunt
Ik kan echter niet zelf instaan om voor iedereen een slaapplaats te zoeken. Ik hoop dus dat deelnemers voor hun eigen overnachting kunnen zorgen. Voor ieders budget is er zeker wel iets te vinden.
Ivm auto's had ik wel liefst e21's gezien (sorry Ite) want het blijft toch een e21 rondrit
Gerrit
Wat mij betreft doet ieder zijn zin, traag achter elkaar of in kleine groepjes voor diegene die het wat sportief willen aanpakken (de snelle mensen moeten wel zien dat ze niets in het roadbook overslagen
Ivm overnachtingen ik zal in loop van juli de gegevens van de camping posten waar ikzef heb gestaan tijdens onze oldtimerrit met de plaatselijke club. Ivm hotels als je zoekt rond de plaatsen "Herbeumont" of "Bouillon" kan je zeker hotels vinden en zit je in de buurt van het start en eindpunt
Ik kan echter niet zelf instaan om voor iedereen een slaapplaats te zoeken. Ik hoop dus dat deelnemers voor hun eigen overnachting kunnen zorgen. Voor ieders budget is er zeker wel iets te vinden.
Ivm auto's had ik wel liefst e21's gezien (sorry Ite) want het blijft toch een e21 rondrit
Gerrit
1992 Mazda mx5
1994 e36 m3
2010 golf gti
2015 Renault Mégane RS 275 trophy
2019 Abarth esseese
2020 caterham 310R
2025 ford custom trail
https://pksolutions.be/
1994 e36 m3
2010 golf gti
2015 Renault Mégane RS 275 trophy
2019 Abarth esseese
2020 caterham 310R
2025 ford custom trail
https://pksolutions.be/
- 323baur
- E21 VIP

Is goed Gerrit - ik kom met de e21.gerrit323 wrote:Ik heb de route al op papier staan maar ze moet nog wat verduidelijkt worden ... (hulp Jeroen). In de routebeschrijving zitten meerdere stops verwerkt (3 dacht ik) om de +/- 50km
Wat mij betreft doet ieder zijn zin, traag achter elkaar of in kleine groepjes voor diegene die het wat sportief willen aanpakken (de snelle mensen moeten wel zien dat ze niets in het roadbook overslagen).
Ivm overnachtingen ik zal in loop van juli de gegevens van de camping posten waar ikzef heb gestaan tijdens onze oldtimerrit met de plaatselijke club. Ivm hotels als je zoekt rond de plaatsen "Herbeumont" of "Bouillon" kan je zeker hotels vinden en zit je in de buurt van het start en eindpunt![]()
Ivm auto's had ik wel liefst e21's gezien (sorry Ite) want het blijft toch een e21 rondrit![]()
Gerrit
Is er eigenlijk ooit een ALPINA e21 gebouwd?
Volgens mij alleen iets van een c1 of b6 model...