Vanavond bij de BurgerKing in Kerkrade naar de wekelijkse Cruise-In gegaan.
Stond deze 320 met 280.000km op de teller.
Deze meneer is 1e eigenaar en heeft de E21 nog bij een oud-collega van m'n vader bij de Kera gekocht.
De plastic folie zat nog op de achterbank
Dit is nou een echte spot!
Geweldig leuk - goed gedaan!
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
(tropische temperaturen, nog slecht blikveld en een Scotch Coke achter de kiezen, dus wat wil je)
BTW: ik heb de mijne ook al 8 jaar dus het duurt niet lang meer of ik sta ook als grijze man naast mijn auto
BTW2: je moet ook even tegen die man zeggen dat hij die foeilelijke blauwe platen kan vervangen door de oude blauwe, misschien heeft hij die nog liggen?
(tropische temperaturen, nog slecht blikveld en een Scotch Coke achter de kiezen, dus wat wil je)
BTW: ik heb de mijne ook al 8 jaar dus het duurt niet lang meer of ik sta ook als grijze man naast mijn auto
BTW2: je moet ook even tegen die man zeggen dat hij die foeilelijke blauwe platen kan vervangen door de oude blauwe, misschien heeft hij die nog liggen?
Nope Nils!
Blauwe platen mag tot 01-01-78. Oude combinatie is dus niet maat gevend.
Maar ik ben met je eens dat het een gaaf bakkie is.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Nee, drukdruk hè. Ik heb vrijdag mijn studie afgerond (morgen diploma-uitreiking), Laurens had gister en heeft morgen nog een tentamen. Dus na morgen de toets gaat het gas er weer op. En daarom dat ik dus meekom, ff kijken of je nog wat bruikbaars hebt liggen