opknappen of slopen

Als je E21 topic niet ergens anders past. Link: Hoe plaats ik foto's en filmpjes?
Post Reply
barrel
E21 starter

opknappen of slopen

Post by barrel »

hoi,ik heb al 20 jaar een baur 320/6,15jaar geleden gerestaureerd,maar nu toch weer slecht zoals dorpels binnen en buiten,wiel kastranden achter(kasten goed)bodemhoekjes voor l en r,beetje binnenschermen voor l en rechts,als je het doet moet je het goed doendus buiten dat moet er een hoop vervangen worden en als je op marktplaats kijkt echt waardevol worden ze niet denk ik dus ben ik bang dat dekosten wel weer hoog worden.
wat denken jullie?
groetjes,hans.

jamesV
E21 Pro

Re: opknappen of slopen

Post by jamesV »

hangt natuurljk af van het feit hoeveel de auto voor u betekent. Ik denk dat ik nog niet zo vlug zou slopen want die bauers worden toch steeds zeldzamer dacht ik. Heb je pics van deze wagen ?
Peter V.
E21 VIP
E21 VIP
My E21(s): '82 320/6

Post by Peter V. »

Als mede-baureigenaar moet ik zeggen dat er inderdaad de laatste tijd best wel wat Baurs te koop staan. Over het waardevolle kan ik heel kort zijn. Het geld wat je erin stopt krijg je nooit terug dus je moet het doen omdat je het model en de auto waardeert en niet om rijk te worden. Ik denk dat iemand die al 20 jaar dezelfde E21 heeft deze echt wel waardeert en ook een bepaalde binding ermee heeft dus ik zou hem opknappen.

Het is natuurlijk wel een beetje afhankelijk of je veel zelf doet of zodanig goed in de centjes zit dat je alles kan uitbesteden.
Gr Peter V.

.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.

BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
BMW-POWER
E21 Fanatic

Post by BMW-POWER »

barrel wrote:hoi,ik heb al 20 jaar een baur 320/6,15jaar geleden gerestaureerd,maar nu toch weer slecht zoals dorpels binnen en buiten,wiel kastranden achter(kasten goed)bodemhoekjes voor l en r,beetje binnenschermen voor l en rechts,als je het doet moet je het goed doendus buiten dat moet er een hoop vervangen worden en als je op marktplaats kijkt echt waardevol worden ze niet denk ik dus ben ik bang dat dekosten wel weer hoog worden.
wat denken jullie?
groetjes,hans.
ik zou zeker een baur die al zo lang in je bezit is nooit slopen, en ik denk dat komende jaren de waarde van deze auto's alleen maar kan stijgen?
dat is natuurlijk mijn mening hé,

grts Geoff
E10 2002tii 73'
E21 320/6 78' Anthrazitgrau
E30 325i 86' Diamantschwarz
E30 325iC 89' Diamantschwarz
E36 320iC 94' Dunkelblau
E87 118d 05' Havanna
barrel
E21 starter

Post by barrel »

dank jullie voor de reactie,voorlopig sloop ik hem niet al heb ik wel twijfel,ik doe alles zelf,heb ook de gereedschappen ervoor en al aardig wat spareparts verzameld maar toch,hij staat nu een jaar stil in de garage toch ook wel in de weg zo af en toe ,heb meerdere autoos waaronder nog een baur 323,een 2002,opel, maar goed iktwijfel wel verder, ergens is het ook wel weer zonde na zoveel heerlijke kilometers.
groetjes hans.
loentje
E21 VIP
E21 VIP

Post by loentje »

Ach, zolang hij niet in de weg staat niet slopen denk ik.

Maar als hij echt te slecht is en nooit meer haalbare kaart kan worden, tja dan is het ook weer zonde om hem te laten verpieteren, kun je beter nu de bruikbare onderdelen eraf halen.

groeten loentje
barrel
E21 starter

Post by barrel »

ben toch bang dat dat gaat gebeuren,baur onderdelen zijn er niet veel,5 bak,stuurbekrachtiging,recaro orgineel e21 zijn er toch ook niet veel,niet dat het zo lekker zit hoor mooie normale soelen zitten beter vind ik.ik zie wel.
groetjes hans.
Peter V.
E21 VIP
E21 VIP
My E21(s): '82 320/6

Post by Peter V. »

Ik denk dat het tijd wordt dat we wat foto's gaan zien dan. :wink:
Gr Peter V.

.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.

BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
barrel
E21 starter

Post by barrel »

zal het proberen,morgen eerst op vacantie,
gr,hans
Post Reply