De klussen voor deze winter:
Omdat ik vorig jaar bijzonder veel gedaan heb aan de auto (waar niemand wat van ziet

) heb ik voor komende winter eigenlijk maar 1 plan.
Recaro's en that's it!
Net voor de Alpen Tour had ik een redelijke set gekocht omdat ik rugklachten had en deze bevielen wel heel erg goed.
Ondanks dat het zitvlak doorgezakt was.
De stoelen kwamen met sledes alleen bleken die een zelfbouwproject te zijn die bij de eerste keer hard remmen stoel en bestuurder door de voorruit zou lanceren.
In de vuilnisbak dus! Voor de Alpen Tour van Jeroen een set mogen lenen waarvoor ik hem nog steeds erg dankbaar ben
Maar gisteren in Wezep eindelijk mijn eigenste setje sledes van Arnold mogen ontvangen.
De stoelen zijn antraciet en dat ziet er echt niet uit bij een marineblauw interieur dus die ga ik laten herbekleden.
Dus wat doe je dan, gewoon naar de BMW dealer en daar bestel je 3 meter marineblauwe stof (160m breed) want dat hebben ze gewoon nog liggen na 30 jaar FAP
Oke, het kost wat maar dan heb je ook wat. (80 euro de meter)
Dan de bekleder, tja wat moet ik zeggen 250 euro per stoel incl. de skai stof voor zij- en achterkant.
Of het goedkoop is weet ik niet maar hij staat hier erg goed bekend.
De sledes hebben lichte vliegroest en die ga ik opnieuw spuiten, ik wil alleen niet de recaro stickers kwijt.
Weet iemand of die los leverbaar zijn?
Dus het kostenplaatje voor deze kleine upgrade:
aanschaf stoelen 150 euro
aanschaf sledes 75 euro
aanschaf stof 240 euro
Bekleder 500 euro
totaal bijna 1000 euro
Veel geld maar ik wil het graag en ik denk dat de stoelen in marine blauw ontzettend mooi worden.