Het is toch een e21 geworden... (twijfel tussen e12 en e28)...
Sommige kennen hem misschien (he Martin
foto's van SharknoseMeeting 2010

tot zover foto's... ik maak van het weekend nieuwe denk ik...
t is dus een 320/6 Graphit Metallic... met schuif/kanteldak... 13" velgen met nieuwe banden...
heel erg hard... we hebbe m bij Martin nog op de brug gehad... en ziet er echt heel netjes uit van onder...
lak is wel wat slecht... de blanke lak laat hier en daar los en is zijn glans een beetje verloren... de Solex 4A1 vertoont de welbekende klachten...
Verder een hele nette type 2...
things to do:
1. embleempjes op wielnaaf en kofferklep... (al besteld)
2. Solex 4A1 vervangen (door nieuwe 4A1 of weber 38DGES)
3. Kijken wat er aan de lak gedaan kan worden... (expert)
verder moet ik de auto nog goed onderzoeken haha... en vast kom ik nog wat tegen... maar het hoeft ook niet de beste te worden... hij is een soort van daily voor mij...
nu hoor ik sommige van jullie denken... alweer een 320/6, waarom geen 323i... nou om 2 redenen...
323i is niet zeldzaam kijk maar bij SM??
1. omdat ik er toch een soort daily van wil maken... en ik al een hele nette 320/6 heb staan kan ik deze wat meer daily maken zeg maar en hoeft hij niet helemaal 100% origineel te zijn/blijven... en denk als ik een 323i had gedaan ik meer uit moest geven en dan worden 2x e21 wel wat te duur denk ik...
2. ik ben nogal onder de indruk van de MOD die Gerwin gedaan heeft... dus deze optie hou ik zo ook open... mocht ik echt ooit eens iets tegen komen in de vorm van 3x 40mm weber IDF's dan kan dat ook nog... alleen is dat dan wel weer prijzig...
Ojah ik vergeet een toch wel belangrijk ding... Ik had een heel goed gevoel bij de vorige eigenaar... (Robert, dus de vader van Martin)
Zij weten precies waar ze mee bezig zijn en dat maakte wel de doorslag om toch eens een kijkje te gaan nemen, en wat blijkt het is een echte eerlijke nette auto voor een eerlijke prijs... (Wat mijn voorgevoel dus ook zei)