uwbuurman wrote:Ik wil graag mee!!! Hierbij de bevestiging!!
Een en ander afhankelijk van de definitieve datum, maar heel graag!
Gezellie!!
Nou nog 1 gelukkig slachtoffer zoeken en dan zitten we vol.....
Loentje wakker worden
uwbuurman wrote:Ik wil graag mee!!! Hierbij de bevestiging!!
Wondermike wrote:Wat gaan we doen: een miniworkshop lassen
Waar: bij Rustbuster
Kosten: 125 euro
Meer info: Rustbuster workshops
De groepen zijn max 10 personen en de volgende mensen hebben zich al als geintresseerden aangemeld:(graag hier nog even bevestigen!!)
1. Ite bevestigd
2. Gerwin bevestigd
3. Leon
4. Martin bevestigd
5. Michel bevestigd
6. Jeroen bevestigd
7. Peter bevestigd
8. Tjeard bevestigd
9. Koos bevestigd
Op dit moment zit hun agenda tot en met oktober al vol dus het wordt minimaal November of December.
De data hiervoor zijn nog niet bekend maar ik ga ze morgen bellen.
maar dan wordt het Tjeerduwbuurman wrote:beetje spraakgebrek en een s wordt zo een j....

Ik weet niet wat je allemaal dicht wil lassen in je motor maar een beetje olie moet er nog wel langs kunnen lopen hoor.uwbuurman wrote:Ik wil graag mee!!! Hierbij de bevestiging!!

Ik las de uitlaat dicht, dan kan de olie er ook niet uit.... Volgende Ardennenrit heb jij meer koppel, dan kan je mijn waggel wel slepen...323baur wrote:Ik weet niet wat je allemaal dicht wil lassen in je motor maar een beetje olie moet er nog wel langs kunnen lopen hoor.

In dat geval ben ik in december alleen vrij op woensdag 15 december. De rest van de maand zou ik voor vrij moeten nemen.Wondermike wrote:Ik zie net dat het woensdag wordt......

Je moet ook zo veel nadenken hier of het serieus isArnold D wrote:Peter, hij zit gewoon Tseard te sarren.