Wat moeten we hiermee?

Als je E21 topic niet ergens anders past. Link: Hoe plaats ik foto's en filmpjes?

Wat doen we met deze deserteurs?

Geen punt van maken, zo zijn mensen soms
1
6%
Waarschuwing geven
7
39%
Dikke ban erop, zulke leden willen we niet
8
44%
Anders (graag toelichten in een reactie aub)
2
11%

Total votes: 18

Wondermike
E21 Master
My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i)

Re: Wat moeten we hiermee?

Post by Wondermike »

Ik hoopte stiekem toch op een reactie van 1 of meer van de betrokkene met een stukje uitleg.

:roll:

So many cars, so little time
Jeroen
Site Admin
My E21(s): '81 323i Baur

Post by Jeroen »

Me too maar beiden hebben sinds 8/9 sep niet meer ingelogd. Maar je hoeft niet in te loggen of geregistreerd te zijn om mee te kunnen kijken natuurlijk.
Regards/groeten, Jeroen
323baur
E21 VIP
E21 VIP

Post by 323baur »

Wondermike wrote:Ik hoopte stiekem toch op een reactie van 1 of meer van de betrokkene met een stukje uitleg.

:roll:

Ik ook!
Dat zou mij ernstig milder stemmen. Hoe langer dat duurt hoe minder van deze mildheid overblijft.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
ac/dennis
E21 VIP
E21 VIP

Post by ac/dennis »

Jeroen wrote:Me too maar beiden hebben sinds 8/9 sep niet meer ingelogd. Maar je hoeft niet in te loggen of geregistreerd te zijn om mee te kunnen kijken natuurlijk.
Je moet wel inloggen om topics te zien hoor. Dit topic iig wel.
Peter V.
E21 VIP
E21 VIP
My E21(s): '82 320/6

Post by Peter V. »

Ben ik niet met je eens Dennis want dit is niet een besloten topic.

Ik kan me wel voorstellen dat ze in ieder geval niet in dit topic reageren om te voorkomen dat ze bijna het gehele forum over zich heen krijgen.
Gr Peter V.

.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.

BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
uwbuurman
E21 VIP
E21 VIP
My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris

Post by uwbuurman »

ja en om nou een heel forum over je heen te krijgen.... dan had ik me wel bij de 90-60-90-ladiesclub aangemeld ofzo....
It's the man next door!

1978 BMW 323i
1980 BMW 528i maior restitutio
1987 BMW 325iA cabriolet
2015 BMW 320dA touring xDrive High Executive ///Msport
2016 BMW 420dA Gran Coupé
Peter V.
E21 VIP
E21 VIP
My E21(s): '82 320/6

Post by Peter V. »

Wat hebben jullie allemaal smerige gedachten :lol:

Loentje geeft een corrigerende tik en jij wilt een damesclub over je heen krijgen :mrgreen:
Gr Peter V.

.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.

BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
ac/dennis
E21 VIP
E21 VIP

Post by ac/dennis »

Peter V. wrote:Ben ik niet met je eens Dennis want dit is niet een besloten topic.

Ik kan me wel voorstellen dat ze in ieder geval niet in dit topic reageren om te voorkomen dat ze bijna het gehele forum over zich heen krijgen.

Hoi,

Log anders maar eens uit en probeer dan het forum te benaderen. Of de url bijv. in een andere browser te plakken. Moet ik toch echt inloggen om het te bekijken.
Jeroen
Site Admin

Post by Jeroen »

Apart, ik kan uitgelogd ook gewoon alles bekijken incl dit topic...
Regards/groeten, Jeroen
ac/dennis
E21 VIP
E21 VIP

Post by ac/dennis »

Stom, ik kan er nu ook bij. Ik heb me blijkbaar vergist.
Excuses Peter, je hebt gelijk!
Wondermike
E21 Master
My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i)

Post by Wondermike »

Soms als je een reactie van een topic krijgt en je klikt dan op de link in die mail krijg je wel eens de melding dat je in moet loggen.
Apart maar niet storend hoor ouwe webmaster.....
So many cars, so little time
Danny043
E21 Pro

Post by Danny043 »

Ik denk dat ik 1 van die 2 mensen ben. Ik had / heb wat problemen in de privé sfeer waar ik verder niet op in zal gaan. Daardoor stond mijn hoofd vorige week totaal niet naar iets anders dan dat oplossen, en de hele Ardennenrit is totaal langs mij heen gegaan. Ik log net voor het eerst sinds 2 weken weer in, en zag dit topic staan. Ik schrok een beetje van de ernst van de zaak, en vind het daarom nu wel zo netjes om te reageren. Mijn excuses naar de organisatie voor de eventueel geleden schade. Ook vind ik het jammer dat ik er niet bij was. Het zou mijn eerste meeting geweest zijn, en daar had ik wel zin in. Het is dus niet zo dat een berichtje teveel moeite was of iets, maar dat ik aan de hele zaak niet gedacht heb, en er net pas aan herinnerd ben.
Als oplossing lijkt het mij verstandig om in het vervolg striktere regels te hanteren bij het aanmelden. Of er pas vanuit gaan dat iemand komt, wanneer de betaling binnen is. En als oplossing nu: een uitleg van de andere partij vragen. Eventueel het profiel op slot na een x aantal weken als er geen reactie komt, en weer van slot na een passende uitleg. Bannen absoluut niet, er zijn altijd meerdere kanten van een verhaal.
Ook vind ik dit iets anders dan bindende afspraken niet nakomen, zoals koop en verkoop overeenkomsten.
1979 320i Antrazitgrau US spec
Image
Jeroen
Site Admin

Post by Jeroen »

Hoi Danny,

Ik ben je zeer dankbaar voor je openhartige reactie. In de aanloop naar de trip heb ik op de manieren die ik ter beschikking had (PM, mail) contact gezocht. Een deadline stellen wilde ik in eerste instantie niet omdat ik mensen die enthousiast zijn over een uitstapje ook zoveel mogelijk in de gelegenheid wil stellen om mee te doen. Van een deelnemer meer of minder vallen we niet om en aangezien iedereen de (evt) hotels zelf regelde waren de gevolgen van show/no show niet zo groot. Het is alleen vreemd om van regelmatige forumbezoekers ineens niets meer te horen. In jouw geval zeg ik: zand erover en ik hoop dat privé eea weer wat beter gaat.

In z'n algemeenheid moet me wel iets van het hart, dit even aan het adres van allen en niet aan Danny. Als we iets organiseren (en daar gaat toch behoorlijk veel tijd en geld in zitten, allemaal "liefdewerk oud papier") dan brult iedereen dat het gaaf is en dattie mee wil, zelfs als we het over een Alpentrip hebben. Dat motiveert een klein clubje mensen om daar eens goed de schouders onder te zetten en met z'n allen wat moois te bouwen. Om deze reden hebben we gekozen voor een laagdrempelig evenement dat ook geen 1000 euro hoeft te kosten zoals een Alpentrip. Dicht bij huis, overnachting is raadzaam maar geen must, en alles wordt geregeld van ontbijt tot finish en dat voor 25 euro. Een datum is maanden tevoren bekend.

Behalve de harde kern (tevens de 6 Alpentourers) zijn er -na een regen van afzeggingen- van het forum uit slechts drie anderen aanwezig geweest, en dat vind ik een ronduit teleurstellende opkomst. Met wat anderen erbij hebben we toch nog wel een mooie groep bij elkaar gekregen, maar het noopt ons wel tot een terughoudende aanpak voor volgend jaar. Dan willen we richting de Eifel, ongeveer even ver weg, 1-2 dagen rijden, maar dan inderdaad met meer strikte regels. Tijdig aanmelden en betalen, etc.
Regards/groeten, Jeroen
Thegs
E21 VIP
E21 VIP
My E21(s): '78 320/6 4-sp
'80 323i 5-sp

Post by Thegs »

Kijk, zo komt het toch allemaal wel weer op zijn pootjes terecht.

@ Jeroen, kan ik het geld voor de Eiffel vast over maken :mrgreen: ? Gekheid natuurlijk, jammer dat je zelfs bij hobbymatige zaken regels moet gaan stellen en dingen strakker moet gaan uitzetten. Na de SM van 2010 weet ook ik wat er allemaal bij het organiseren komt kijken, dus ik kan je niks anders dan gelijk geven natuurlijk. Maar blijkbaar snappen de mensen niet echt dat het allemaal liefde en hobby is ook vanuit de kant van de organisatie.

Gerwin
Regards, Gerwin

1980 BMW E21 323i in Hennarot
1985 BMW E23 735i EXE in Zobelbraun
1988 BMW E34 535iA in Lachssilber
2004 BMW E53 X5 4.8iS in LeMansblau
2007 Mini R56 Cooper in Chilired
Danny043
E21 Pro

Post by Danny043 »

Ik ben ook blij dat er zo wat duidelijkheid is geschept en het me vergeven is. Als ik het zo lees, vind ik het alleen maar jammer dat ik er niet bij was. €25 is ook geen geld, en die matige opkomst is erg jammer. Hopelijk hebben jullie het wel erg leuk gehad.
Wat denk ik ook nog meetelt, is dat zo'n evenement voor sommige mensen hier (vooral de harde kern) veel meer betekenis heeft dan voor anderen. Mensen die hier elke dag komen en dagelijks meerdere berichten plaatsen, en vooral de harde kern die elkaar persoonlijk kent, vergeten zo'n dag niet. Voor mij was het zeg maar niet iets waar ik al weken elke dag aan dacht en me helemaal op verheugde; de prioriteit lag lager. Hopelijk verduidelijkt dat de situatie nog wat meer.
1979 320i Antrazitgrau US spec
Image
Post Reply