Die blonde vrouw ben ik, Robbert. Ja ik weet het ik heb redelijk lange haren, moet weer naar de kapper.
Ik ben een jongen van 18 jaar, zit nog op de middelbare school (Staring College 6vwo) en wou vanaf mijn 16e een E21, een 323i natuurlijk FAP , maar met al mijn spaargeld was dat natuurlijk niet haalbaar

. Ik bezit de auto vanaf 22-05-2010. Hij is rood, de exacte kleur rood weet ik zo niet maar niet kastanjerood. Ik ga nu richting de 125.000 km (orgineel), en heb hem gekocht met 118.000 km. Ik heb de kleppen laten stellen, zelf alle vloeistoffen, leidingen, remmen enz.. nagekeken en ik heb de ontsteking laten vernieuwen. Het was niet nodig maar ik wist niet wanneer de kleppen voor het laatst gesteld waren en ik ben er in augustus mee naar de Vendée (Frankrijk) met mijn vriendin geweest, was echt supertof!
Het interieur vind ik het mooiste aan de auto, half-leder met geblokte stof in het midden, de bestuudersstoel is iets doorgezakt (ben aan het sparen) maar de rest is echt in nieuwstaat! Op mijn lijstje staan ook nog 15" alpina's (zoals bij de meesten).
Jeroen; ik zag je rijden, supermooie e21 heb je trouwens, en ik stak een duim omhoog, geen middelvinger

Ik ging op de kruising rechtsaf naar mijn woonplaats (bij me ouders natuurlijk), Exel, kom je ook uit de buurt?
Foto's volgen nog, als ik weet hoe ik ze online moet zetten.
Groeten Robbert.
*edit: Ik ben echt heel blij met me BMWtje, maar ben nog steeds (stiekem) op zoek naar een 318i of een zescilinder met toerenteller, 5-bak, en schuifkantel-dakje! Óf een bmw 2002, die auto wou ik vanaf mijn 12e al, maar toen ik er later achterkwam dat de eerste 3-serie ook mooi was, ging ik daarvoor, leek me een betere keus, o.a. omdat mijn bmwtje nog altijd buiten staat, en soms onder een overkapping. Echter gaat hij in de winter wel de schuur in!