27-JS-27- Kastanje rood metallic omg. Laren

E21 gezien in het wild? Post het hier zodat al die E21's in beeld blijven.
ac/dennis
E21 VIP
E21 VIP

27-JS-27- Kastanje rood metallic omg. Laren

Post by ac/dennis »

Lekker aan het touren vanmiddag in mn E21, zoeft me dr een andere E21 voorbij op een kruising in het dorpje Laren.
ac/dennis in pursuit!
Volgens mij zat er een blonde vrouw in, maar kon het moeilijk zien, ze reed nog best aardig door trouwens.

Kenteken: 27-JS-27, deze is al eens eerder gespot door Ite en heeft ooit eens op MP gestaan. Staat natuurlijk ook al op bmwe21register.com

Hieronder echte actiefotos (bonuspunten!):

Image

en nog een:

Image

Wondermike
E21 Master
My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i)

Re: 27-JS-27- Kastanje rood metallic omg. Laren

Post by Wondermike »

Schijnbaar vond ze jouw maar een engerd anders was ze zeker gestopt.

Wel 10 punten voor deze superspot en dat is ook weer een heerlijke vroege E21.
Kijk Jeroentje zo kan het ook :roll:
So many cars, so little time
ac/dennis
E21 VIP
E21 VIP

Post by ac/dennis »

Wondermike wrote:Schijnbaar vond ze jouw maar een engerd anders was ze zeker gestopt.
Aan het einde van de achtervolging ging zij rechtsaf, ze draaide zich om in dr stoel en er ging een hand/vuist/duim/middelvinger omhoog, kon het net niet zien dus besloot om voor de zekerheid maar linksaf te gaan :)
323baur
E21 VIP
E21 VIP

Post by 323baur »

Ik zeg AC voor president.
Waar is de formally known dictator eigenlijk??
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Wondermike
E21 Master
'81 320 Baur (323i)

Post by Wondermike »

Die is geen ster in spotten dus zal deze post ook wel niet gespot hebben :lol:
323baur
E21 VIP
E21 VIP

Post by 323baur »

Ik voelde een mooie oneliner aan komen met als belangrijkste onderdeel "ster" en "spot" maar ik heb al een waarschuwing level 1 ..
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Wondermike
E21 Master
'81 320 Baur (323i)

Post by Wondermike »

oww jij ook al, ik ook voor het plaatsen van teveel nutteloze posts :?
Snap er niks van :mrgreen:
323baur
E21 VIP
E21 VIP

Post by 323baur »

Daar komt nivo 2 aan..
Typisch kenmerk bij dictatoriale gemeenschappen.
Jeroen
Site Admin
My E21(s): '81 323i Baur

Post by Jeroen »

:mrgreen: heb ook iets gespot al kan het even duren voordat ik 'm van m'n telefoon af heb... antieke telefoon, geen zoom, 0,001 megapukkel, ik ben benieuwd of ik nog een kenteken kan lezen maar foto's gaan voor lees ik hier...
Regards/groeten, Jeroen
323baur
E21 VIP
E21 VIP

Post by 323baur »

sjonge sjonge zeg, daar wordt er ook een wakker.
Tamara was zeker hitsig?
Jeroen
Site Admin

Post by Jeroen »

Liep drie losgeslagen duitse herders (werkhonden) uit te laten op het strand van Hoek van Holland, prima vertier en natuurlijk prima weer, en daar bij het strand ook die E21 gespot...
Regards/groeten, Jeroen
Robbert
Upcoming E21 fanatic

Post by Robbert »

Die blonde vrouw ben ik, Robbert. Ja ik weet het ik heb redelijk lange haren, moet weer naar de kapper.

Ik ben een jongen van 18 jaar, zit nog op de middelbare school (Staring College 6vwo) en wou vanaf mijn 16e een E21, een 323i natuurlijk FAP , maar met al mijn spaargeld was dat natuurlijk niet haalbaar :( . Ik bezit de auto vanaf 22-05-2010. Hij is rood, de exacte kleur rood weet ik zo niet maar niet kastanjerood. Ik ga nu richting de 125.000 km (orgineel), en heb hem gekocht met 118.000 km. Ik heb de kleppen laten stellen, zelf alle vloeistoffen, leidingen, remmen enz.. nagekeken en ik heb de ontsteking laten vernieuwen. Het was niet nodig maar ik wist niet wanneer de kleppen voor het laatst gesteld waren en ik ben er in augustus mee naar de Vendée (Frankrijk) met mijn vriendin geweest, was echt supertof!

Het interieur vind ik het mooiste aan de auto, half-leder met geblokte stof in het midden, de bestuudersstoel is iets doorgezakt (ben aan het sparen) maar de rest is echt in nieuwstaat! Op mijn lijstje staan ook nog 15" alpina's (zoals bij de meesten).

Jeroen; ik zag je rijden, supermooie e21 heb je trouwens, en ik stak een duim omhoog, geen middelvinger :D Ik ging op de kruising rechtsaf naar mijn woonplaats (bij me ouders natuurlijk), Exel, kom je ook uit de buurt?

Foto's volgen nog, als ik weet hoe ik ze online moet zetten.

Groeten Robbert.

*edit: Ik ben echt heel blij met me BMWtje, maar ben nog steeds (stiekem) op zoek naar een 318i of een zescilinder met toerenteller, 5-bak, en schuifkantel-dakje! Óf een bmw 2002, die auto wou ik vanaf mijn 12e al, maar toen ik er later achterkwam dat de eerste 3-serie ook mooi was, ging ik daarvoor, leek me een betere keus, o.a. omdat mijn bmwtje nog altijd buiten staat, en soms onder een overkapping. Echter gaat hij in de winter wel de schuur in!
323baur
E21 VIP
E21 VIP

Post by 323baur »

Welkom! Geweldig leuk draadje geworden dit.
Post maar meer plaatjes, zijn we gek op.
Jeroen
Site Admin

Post by Jeroen »

Hoi Robbert, leuk zo en welkom hier!

Ik was het trouwens niet hoor, ik maak nooit foto's, Dennis is de schuldige :wink:
Regards/groeten, Jeroen
Robbert
Upcoming E21 fanatic

Post by Robbert »

Sorry Jeroen, je hebt gelijk ik heb het niet goed gezien!
Hoe kan ik foto's plaatsen, weet iemand dat?
En owja, ik ben hard op zoek naar achterlichtrubbers (type 1), maar ik heb géén idee waar ik die kan krijgen, ben zowat alles al langs geweest in de buurt..., weet iemand nog wat? :D

Groeten Robbert
Post Reply