Mijn naam is Jurre Lammertse, ben 19 jaren jong. Ik ben woonachtig in Zeist en Gouda, studeer aan de IVA Driebergen en mag me vanaf vanavond eigenaar noemen van een BMW e21 315 uit '83! Ik zal hieronder mijn zoektocht en auto nader toelichten
Ik was al een redelijke tijd op zoek naar een BMW e30 oldtimer. Ben een enorme liefhebben van auto's, oldtimers en BMW. Oldtimer is voor mij helemaal lekker, omdat ik student ben en geen wegenbelasting hoef te betalen. Op die manier laat ik de auto toch sneller staan aangezien die me toch geen geld kost als 'ie stil staat! Tijdens mijn zoektocht viel mijn oog op marktplaats op een e21 in Leeuwaren viel. Een 316 met 1.8 Carburateurmotor. Deze auto had en verschrikkelijke partij roest, en de motor liep stationair gewoon NIET.
Morgen zal ik wat foto's maken(wat tevens een grote hobby van me is, automotive fotografie) en die zal ik hier plaatsen.
Ik hoop dat ik hier een hoop kan leren, en als er een meeting/rit in de buurt is zal ik zeker van de partij zijn.
Groetjes, Jurre Lammertse!