Gaan er nog leden van dit onvolprezen forum bieden op die E3? Zo nee, ik heb een account bij BVA en dan ga ik een gokje wagen.
Ik ga niet mee doen met tegen elkaar opbieden...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
323baur wrote:Gaan er nog leden van dit onvolprezen forum bieden op die E3? Zo nee, ik heb een account bij BVA en dan ga ik een gokje wagen.
323baur wrote:Gaan er nog leden van dit onvolprezen forum bieden op die E3? Zo nee, ik heb een account bij BVA en dan ga ik een gokje wagen.
Heb er over nagedacht, maar denk het niet... Heb al wel een account aangemaakt... Succes!
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Als je die E3 voor een heel leuk prijsje kan (3 of 400 ) dan weet ik er nog wel een bestemming voor....
Regards, Gerwin
1980 BMW E21 323i in Hennarot 1985 BMW E23 735i EXE in Zobelbraun 1988 BMW E34 535iA in Lachssilber 2004 BMW E53 X5 4.8iS in LeMansblau 2007 Mini R56 Cooper in Chilired
Dit soort advertenties snap ik niet hoor.
Bieden vanaf 9500..
Ik zou het bieden gewoon uitzetten. Ik geloof echt niet dat dit gaat werken, ongezien een bod doen van 4k..
323baur wrote:Dit soort advertenties snap ik niet hoor.
Bieden vanaf 9500..
Ik zou het bieden gewoon uitzetten. Ik geloof echt niet dat dit gaat werken, ongezien een bod doen van 4k..
Sowieso bieden op marktplaats doe ik niet zo graag. altijd eerst een belletje of even gaan kijken, het is me al een overkomen
dat ik opgelicht werd. Met bieden "aan" krijg je inderdaad mensen die geluk gaan zoeken en een heel laag bod plaatsen..
Vind dat die 3.0S er op de foto erg netjes bijstaat
Inmiddels wordt er fors op de e3 geboden. Ik ben inmiddels afgehaakt.
Voor een grapje en een snelle handel gaat hij veel te hard.
De volgende graag..