Maare Michiel kom jij bij mij uit de buurt dan omdat de welgenoemde schuur in Oldebroek staat?
Het groot niet te vermijden off-topic topic
- Thegs
- E21 VIP

- My E21(s): '78 320/6 4-sp
'80 323i 5-sp - Location: Wezep (Gld, The Netherlands)
Re: Het groot niet te vermijden off-topic topic
Nou die Disco is ook gewoon te koop zonder inruil ofzo hoor
.
Maare Michiel kom jij bij mij uit de buurt dan omdat de welgenoemde schuur in Oldebroek staat?
Regards, Gerwin
1980 BMW E21 323i in Hennarot
1985 BMW E23 735i EXE in Zobelbraun
1988 BMW E34 535iA in Lachssilber
2004 BMW E53 X5 4.8iS in LeMansblau
2007 Mini R56 Cooper in Chilired
- Wondermike
- E21 Master
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Eindejaarsbonus al binnen Thegs?
So many cars, so little time
- Thegs
- E21 VIP

- My E21(s): '78 320/6 4-sp
'80 323i 5-sp - Location: Wezep (Gld, The Netherlands)
Neuh dat niet echt, maar wil graag wat oude rotzooi weg doen en wat leuks BMW erbij kopen. En ik ben sinds een bezoek aan Ite gek op bananen... 
Regards, Gerwin
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Hetzelfde geldt voor Ite z'n vrouw 
Regards/groeten, Jeroen
- 323baur
- E21 VIP

Ja hoor en daar is Jeroen. 500 interessante postings, en Jeroen doet er 1tje.
Lekker inhoudelijk vriend.
Banaantje kopen?? Tamaar vind ze vast heerlijk.
Lekker inhoudelijk vriend.
Banaantje kopen?? Tamaar vind ze vast heerlijk.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
-
Michiel E32
- E21 Fanatic
Om bij de schuur te komen moet ik ongeveer 35 kilometer rijden.
Ik kom uit Lelystad dus niet heel ver weg.
Ik kom uit Lelystad dus niet heel ver weg.
Thegs wrote:Nou die Disco is ook gewoon te koop zonder inruil ofzo hoor.
- Jeroen
- Site Admin
Haha mooie dag op kantoor weer vandaag, vol met curieuze meldingen op m'n nieuwe peecee...

en als je dan 'install now' klikt krijg je dit...

time to give up hahaha!

time to give up hahaha!
Regards/groeten, Jeroen
-
315jurre
- E21 Fanatic
- My E21(s): '83 315 Bronzit (sold)
Jeroen wrote:Haha mooie dag op kantoor weer vandaag, vol met curieuze meldingen op m'n nieuwe peecee...
time to give up hahaha!
Ik krijg sinds een tijdje ook elke keer die melding, alleen een andere foutcode: CODE 80072EFE
www.123CarCleaning.nl
1983 BMW E21 315 Bronzitbeige-metallic (SOLD), 1990 BMW E30 316i Edition Diamantschwartz-metallic (SOLD), 1990 BMW E30 316i Edition Diamantschwartz-metallic (SOLD), 1995 BMW E34 525tds Executive II Sorrentblau-metallic (SOLD)
1983 BMW E21 315 Bronzitbeige-metallic (SOLD), 1990 BMW E30 316i Edition Diamantschwartz-metallic (SOLD), 1990 BMW E30 316i Edition Diamantschwartz-metallic (SOLD), 1995 BMW E34 525tds Executive II Sorrentblau-metallic (SOLD)
- Smartie
- E21 VIP

- My E21(s): 320/6 '78 rip
323i '78 wip - Location: Assen
Monopolist bah.
Waren er nog maar pc's met besturingsprogamma's van +/- 30jaar oud die vandaag de dag nog mee konden komen.
Ben dol op de BMW zo wou ik ook wel een PC.
Las laatst een intressante opmerking.
Al die nieuwe auto's stoppen er zonder een waarschuwing mee, een oude auto geeft eerst hints.
Eerst wat gepruttel, onregelmatig lopen en dan alle tijd om bij de garage te komen.
Precies daarom heb ik een hekel aan pc's en te nieuwe auto's.
Waren er nog maar pc's met besturingsprogamma's van +/- 30jaar oud die vandaag de dag nog mee konden komen.
Ben dol op de BMW zo wou ik ook wel een PC.
Las laatst een intressante opmerking.
Al die nieuwe auto's stoppen er zonder een waarschuwing mee, een oude auto geeft eerst hints.
Eerst wat gepruttel, onregelmatig lopen en dan alle tijd om bij de garage te komen.
Precies daarom heb ik een hekel aan pc's en te nieuwe auto's.
- Wondermike
- E21 Master
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Nou ik weet niet of je dat wil, ik heb nog geprogrammeerd in CPM en dat was nog voor DOS, zwaar behelpen
Windows 7 is een goed OS met zijn eigen eigenaardigheden.
Vaak is de gebruiker de oorzaak......
Windows 7 is een goed OS met zijn eigen eigenaardigheden.
Vaak is de gebruiker de oorzaak......
So many cars, so little time
Opa Wondermike vertelt over vroegerWondermike wrote:Nou ik weet niet of je dat wil, ik heb nog geprogrammeerd in CPM en dat was nog voor DOS, zwaar behelpen![]()
- Smartie
- E21 VIP

- My E21(s): 320/6 '78 rip
323i '78 wip - Location: Assen
En gewoon weer iemand anders de schuld geven!Vaak is de gebruiker de oorzaak......
Klopt idd wel, bij mij is het altijd mijn fout.
Alles voor DOS is mij te oud.
Volgens mij zit ik op een PC met windows 2000 en sneller kan ook niet, ligt aan de gebruiker.
Die wil geen andere PC kopen omdat die vaker in de auto zit.
- Jeroen
- Site Admin
Toch even wat belevenissen van vandaag van me afschrijven! Sneeuw! Yeah! Dus tussen de middag met een collega een race industrieterrein geregeld. Hij in zijn RAV4 en ik in de 328i. Als er nou een snufje zout op die laag sneeuw lag had ik misschien een kansje gehad maar helaas, de RAV4 won dik op de gebieden wegligging, bochtgedrag, en tractie bij optrekken. Op de lange stukken kon ik leuk bijkomen maar daar zijn de voordelen van de 328 tov deze vierwielaandrijver toe beperkt geloof ik. Wel dikke pret en leuk commentaar achteraf: ik heb alleen maar de zijkant van je (mijn) auto in m'n spiegels gezien
Na werk trip naar Den Haag. Niet zo gek veel sneeuw dus in eerste instantie verbaasde de drukte op de weg me nogal. Totdat ik in Utrecht aankwam en daar op de A12 een regelrechte ijsbaan aantrof. En dan bedoel ik niet platgereden sneeuw, nee blijkbaar gesmolten en daarna opgevroren. Dan nog eens een ongelijk oppervlak... op een ijsklontje heb je ruimschoots meer grip! Sterker nog, ik heb 't nog nooit zo extreem meegemaakt en vond het eigenlijk onverantwoord om de weg open te laten. Dat bleek ook keer op keer weer. Vrijwel geen vrachtwagen kwam tegen de lichte glooiing op ter hoogte van de Ikea en de vluchtstrook stond dus al vol. Trouwens wel veel spanjaarden op slicks, sukkels
Na Utrecht werd het wegdek beter en kon er weer een beetje gereden worden, totdat het ter hoogte van Bodegraven weer een ijsbaan was en er een vrachtwagen een goede poging deed tot een U-turn, dat lukte met z'n trekker geheel, met de oplegger bijna. Rustig aan maar weer, daarna weer even iets beter, nog twee strooiwagens ingehaald
en verderop werd het wederom een ijsbaan dus al kwispelend pas ik mijn snelheid aan. Vervolgens voegt er een auto type trutschutter (ik meen vorige type Swift) met een takkengang in en ik denk bij mezelf dat dat niet slim is tenzij je Rob Slotemaker heet. Vervolgens zie ik de auto spinnen en de weg afvliegen. Dat maakt me nog niet zoveel uit, maar hij neemt wel een andere, rustig rijdende, weggebruiker mee. Gelukkig kwamen beiden er ongeschonden uit. Verderop nog een strooiwagen in de spin en toen zat de rit er weer op.
De wegen waren echt levensgevaarlijk en er had absoluut meer gedaan moeten worden aan gladheidsbestrijding. Behalve direct aan de kust viel de hoeveelheid sneeuw me alleszins mee dus het verbaast me hoe de A12 zo'n chaos kon worden. Ik hoop dat ze daar vannacht of morgenochtend wat aan gaan doen anders wordt een tripje Utrecht een heidens karwei morgen.
Na werk trip naar Den Haag. Niet zo gek veel sneeuw dus in eerste instantie verbaasde de drukte op de weg me nogal. Totdat ik in Utrecht aankwam en daar op de A12 een regelrechte ijsbaan aantrof. En dan bedoel ik niet platgereden sneeuw, nee blijkbaar gesmolten en daarna opgevroren. Dan nog eens een ongelijk oppervlak... op een ijsklontje heb je ruimschoots meer grip! Sterker nog, ik heb 't nog nooit zo extreem meegemaakt en vond het eigenlijk onverantwoord om de weg open te laten. Dat bleek ook keer op keer weer. Vrijwel geen vrachtwagen kwam tegen de lichte glooiing op ter hoogte van de Ikea en de vluchtstrook stond dus al vol. Trouwens wel veel spanjaarden op slicks, sukkels
Na Utrecht werd het wegdek beter en kon er weer een beetje gereden worden, totdat het ter hoogte van Bodegraven weer een ijsbaan was en er een vrachtwagen een goede poging deed tot een U-turn, dat lukte met z'n trekker geheel, met de oplegger bijna. Rustig aan maar weer, daarna weer even iets beter, nog twee strooiwagens ingehaald
De wegen waren echt levensgevaarlijk en er had absoluut meer gedaan moeten worden aan gladheidsbestrijding. Behalve direct aan de kust viel de hoeveelheid sneeuw me alleszins mee dus het verbaast me hoe de A12 zo'n chaos kon worden. Ik hoop dat ze daar vannacht of morgenochtend wat aan gaan doen anders wordt een tripje Utrecht een heidens karwei morgen.
Regards/groeten, Jeroen
- 323baur
- E21 VIP

Heel herkenbaar.
Winterbandjes blijken ook deze winter weer zwaar onmisbaar, zeker met awaandrijving.
En idd op de A27 waren de beide bruggen (vianen en Houten) zo goed als onbereikbare hoogtes voor onbeladen vrachtauto's.
Ik heb over 7km anderhalf uur gedaan...
Winterbandjes blijken ook deze winter weer zwaar onmisbaar, zeker met awaandrijving.
En idd op de A27 waren de beide bruggen (vianen en Houten) zo goed als onbereikbare hoogtes voor onbeladen vrachtauto's.
Ik heb over 7km anderhalf uur gedaan...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
- Peter V.
- E21 VIP

- My E21(s): '82 320/6
Allemaal heel herkenbaar inderdaad.
Zoals jullie weten woon ik in Breda en voor mijn werk moet ik richting Europoort. Dus het portie gladheid kan ik wel over meepraten. De sukkels op de weg die dan echt gekke streken uithalen jammer genoeg ook al. Met grote regelmaat in de file gestaan omdat er weer eentje in de berm hangt of over de vangrail heen ligt. Gisterenochtend al om 5.15 uur in de auto zodat ik om 7.00 uur op mijn werk kan zijn. Ik moet zeggen dat i.c.m. de winterbanden het een stuk zekerder aanvoelt. Het wil absoluut niet zeggen dat je alles kan doen met de auto maar je heb wel degelijk iets meer te vertellen.
Ik weet in ieder geval zeker dat de volgende woon/werk auto wel een automaat wordt want een schakelbak in de file ben ik al helemaal beu.
Zoals jullie weten woon ik in Breda en voor mijn werk moet ik richting Europoort. Dus het portie gladheid kan ik wel over meepraten. De sukkels op de weg die dan echt gekke streken uithalen jammer genoeg ook al. Met grote regelmaat in de file gestaan omdat er weer eentje in de berm hangt of over de vangrail heen ligt. Gisterenochtend al om 5.15 uur in de auto zodat ik om 7.00 uur op mijn werk kan zijn. Ik moet zeggen dat i.c.m. de winterbanden het een stuk zekerder aanvoelt. Het wil absoluut niet zeggen dat je alles kan doen met de auto maar je heb wel degelijk iets meer te vertellen.
Ik weet in ieder geval zeker dat de volgende woon/werk auto wel een automaat wordt want een schakelbak in de file ben ik al helemaal beu.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.