E21 08-HJK-1 in Weert
E21 08-HJK-1 in Weert
Vandaag weer een E21 gezien maar dan in Weert. Zag er ook niet mooi uit.

BMW E21 323i BAUR Resedagrun 1979
BMW E30 320i Cabriolet aplinweiss 1987
BMW E24 M635csi 1982
BMW E24 M635csi 1982
Re: E21 08-HJK-1 in Weert
glimt wel...
Die is van een forummember:-)
Valt me tegen dat er nog geen sportvelgen opzitten, want die hebben ze gisteren nog bij mij gehaald
En aan de auto wordt hard gewerkt!
groeten loentje
Valt me tegen dat er nog geen sportvelgen opzitten, want die hebben ze gisteren nog bij mij gehaald
groeten loentje
Oh sorry voor mijn opmerking. Ik had het kenteken op google ingetypt en zag het nergens bij staan dus ik dacht dat ik het wel kon zeggen dat hij er niet netjes uitzag. Mijn man vond hem niet zo netjes maar ik zelf was er niet bij en heb de auto niet zelf gezien.
BMW E24 M635csi 1982
BMW E24 M635csi 1982
Mooie Spot weer Levi, goed bezig!
Vind m nog best wel meevallen trouwens
Vind m nog best wel meevallen trouwens
Hey dat is mijn auto
.
Inderdaad leon, ik sta op deze foto op de parkeerplaats van de Halfords om even een borstel te halen om de velgen schoon te maken.
Een uurtje later zaten ze er alle 4 op
.
De velgen laten stralen en spuiten zal moeten wachten tot na de zomervakantie omdat ik nog een paar kostenposten heb
( 2 vakanties in de planning ).
Wat vind je er zelf precies niet zo netjes aan levi?
Feedback mag altijd hé.
Van de zomer de roestpunten behandelen en een nieuwe achterbumper. Dan de chromen lijstjes bij de wielkasten weghalen en opnieuw spuiten.
Helaas met mijn studentenbudget heb ik geen geld om de auto helemaal overnieuwe te laten spuiten, gelukkig kan ik wel de kleur laten mengen bij een bedrijf dus het kleurverschil op plekken zal nog meevallen.
Inderdaad leon, ik sta op deze foto op de parkeerplaats van de Halfords om even een borstel te halen om de velgen schoon te maken.
Een uurtje later zaten ze er alle 4 op
De velgen laten stralen en spuiten zal moeten wachten tot na de zomervakantie omdat ik nog een paar kostenposten heb
Wat vind je er zelf precies niet zo netjes aan levi?
Van de zomer de roestpunten behandelen en een nieuwe achterbumper. Dan de chromen lijstjes bij de wielkasten weghalen en opnieuw spuiten.
Helaas met mijn studentenbudget heb ik geen geld om de auto helemaal overnieuwe te laten spuiten, gelukkig kan ik wel de kleur laten mengen bij een bedrijf dus het kleurverschil op plekken zal nog meevallen.
- Wondermike
- E21 Master
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Zo op de foto vind ik het een hele leuke E21 hoor.
Ben benieuwd naar de andere velgen.
En zo zie je maar weer hoe klein het E21 wereldje is in Nederland, uiteindelijk zitten we allemaal op dit mooie forum
Ben benieuwd naar de andere velgen.
En zo zie je maar weer hoe klein het E21 wereldje is in Nederland, uiteindelijk zitten we allemaal op dit mooie forum
So many cars, so little time
Bij de dorpels is het wel een nachtmerrie, een soort dikke smurrie is er op geplamuurd en zwart gespoten. Maar hieronder zit nu een hoop roest.
En ook de kont onder de achterbumper is volgens mij helemaal vol met tectyl gespoten. Dus van de zomer al de prut eraf steken, lassen en spuiten in lapisblau ( samen met de kont natuurlijk ).
Maarja dat zie je in het echt pas
.
En ook de kont onder de achterbumper is volgens mij helemaal vol met tectyl gespoten. Dus van de zomer al de prut eraf steken, lassen en spuiten in lapisblau ( samen met de kont natuurlijk ).
Maarja dat zie je in het echt pas
Mijn man heeft deze foto's gemaakt toen hij daar aan het werk was. Wat hij jammer vond was de roest. Als dit netjes gemaakt is dan ziet hij er weer netjes uit toch.
BMW E24 M635csi 1982
BMW E24 M635csi 1982
Van de zomer staat dat in de planning
.
Toen jij bij de Halfords binnen was zag je toen niet dat er een vreemde man ondertussen foto's nam van jou auto 
BMW E24 M635csi 1982
BMW E24 M635csi 1982
Nee, wat ik wel raar vond omdat ik mischien een 5 of 6 minuutjes binnen ben geweest. Toevallig stond ik wel achter in de winkel naar een zeemlap en wat ander spul te zoeken. Dus dan sta ik min of meer met mijn rug naar mijn auto toe
.