Leuk om eens wat persoonlijke dingen te horen achter de BMW liefhebbers.
Ben zelf ,na een opleiding autotechniek , en een tijdje in een schadebedrijf gewerkt te hebben ,in de bouw terecht gekomen als timmerman. heb hiervoor omscholing gedaan. Na bijna zes en een half jaar hier gewerkt te hebben, wegens te weinig werk, buiten geknikkerd. Het was een klein bedrijf met toen 4 man. Om eens een jaartje wat anders te doen ben ik naar australië gegaan. Hier een ford cortina stationwagen (ford taunes in europa) 6 cil ,3bak handschakel gekocht en deze tijdens de gehele trip opgeknapt. In dit jaar in de bouw gewerkt als timmerman en fruit en groenten geplukt ,zoals courgettes en bananen. via en op de bananenfarm en tijdje meegewerkt in een hostel. En als de baas een weekje ging vissen op zwaardvis, de boel open gehouden. Veruit de beste tijd van m'n leven gehad daar!!
Terug in Nederland was het flink wennen. In de snoepfabriek gewerkt voor m,n verzekering en er flink wat bij geklust.
Glazenwasser geweest bij familie in haarlem . Ook een half jaartje op een petrochemische fabriek gewerkt als betontimmerman gewerkt en via diverse grote en kleine aannemers( het duurde toch wel zo,n beetje 2a 3 jaar voordat er weer wat rust in m'n kont zat) bij het bedrijf terecht gekomen waar ik op 1 april al weer zeven jaar werk. Grootste grap van m'n leven!

.
De voorliefde voor BMW is er al vanaf m'n 10 jaar. Onze buurman had een stuk of drie 2 serie's. En daar mocht ik dan bij helpen. Had m'n eerste 320/4 toen ik 17 was . En er zijn er daarna nog een stuk of 12 geweest. Ook een paar jaar autocross gereden met een 320/6, en hiermee toch wel wat bekers verzameld. Tot de hele boel met sponsers gingen rijden . Na een dubbele koprol kwam dus het einde van deze hobby.Heb na diverse andere oldtimers en een e30 touring toch weer toegegeven aan m'n oude liefde, De E21. Mijn vriendin heeft nu ook een ,orange , 320/6 op gas en hebben we nog een 320/4 op vooraad staan. Een andere hobby is oldtimer landrovers,Dus deze doen het zware werk bij onze verbouwing.Wel beetje chronisch tijdgebrek dus, maar ja.Onze dochter is trouwens ook wat besmet, want als er iets ouds langsrijd is het: Leuk ,deze wil je vast ook wel hebben he!!
Hoop dat jullie ook van het mooie weekeind genoten hebben.
Groeten menno.
320/6 .82 , 320/6 aut .79 , 323I baur,.82 .