Russische BMW's... of een ex pooierbak, of van de kgb. Een voordeel is er wel, vermoedelijk ligt de geschiedenis in West-europa, van voor de diefstal. En met een beetje mazzel zitten de nederlandse platen er nog op
Een kleine 5 minuten geleden is de Baur vertrokken met de nieuwe eigenaar. Ik weet niet of hij dit topic doorzet of een nieuwe start maar Leonidas.......Succes met de 323i Baur.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Voelt vast een beetje raar en dubbel denk ik Peter? Straks fijn toeren in de 320/6, maar 't is niet open en geen 323i. Wel een auto waar je jaren plezier van hebt en voor je ton aan tikt...
Tsjonge wat een machtig mooie rit! Ik heb een glimlach van oor naar oor. Krijg er kramp van in mn kaken!
Dit moet autorijden zijn zoals het ooit bedoelt moet zijn. GEWELDIG! Nu eerst ff eten! Later meer.....
Ga maar verder met dit topic van Peter om het allemaal overzichtelijk te houden.
Vanochtend alles maar s even gepoetst en alpina naafkapjes bevestigd.
Tijd voor een paar pics!
Mooi he zo'n baurtje met een grote moeder er naast.
't Zou mijn keus kunnen zijn
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
nou..dat weet ik zo net nog niet. Ik heb er nog een paar 7tjes, eentje kopen Peter ??
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
323baur wrote:Mooi he zo'n baurtje met een grote moeder er naast.
't Zou mijn keus kunnen zijn
Neem twee andere kleuren en het is gelijk aan jouw eigen wagenpark Ite!
@Leonidas, Dat ziet er netjes uit met de velgen. Zo lijkt ze trouwens helemaal niet zo verkeerd te staan met de rijhoogte.
Ze lijkt zelfs wel wat voorover te staan Heb die spacers er btw nog wel opzitten... kan géén kwaad toch? Ben zelf ook wel content met looks tot nu toe. Misschien een minieme verlaging?