uwbuurman wrote:bij de voornaam? ze mogen wel U gaan zeggen voor die centen. Tja, alles komt wel tegelijk, maar wat ben je straks klaar met twee fijne e21's!
Het lolletje is er nu wel even af hoor. Geld tellen doe ik al niet meer.
Het U zeggen bij de dealer zijn ze mee begonnen.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
De rechterspoorstang is gisteren ook binnen gekomen en gelijk vervangen. (andere kant ook uiteraard). Gelijk de kleine dingen nog gedaan en de carburateur afgesteld. De CO nog iets rijker gezet maar wel binnen de APK-norm.
Vanavond de eerste "illegale" testrit gedaan om ze binnen te zetten bij mijn ouders. Ze gaan overmorgen aan de garage beginnen dus ze moest weg.
testrit is goed bevallen maar ze moet wel uitgelijnd worden bij de APK.
Nu kan ik ze aanmelden bij de RDW voor een kenteken.
Aanmelden gedaan ondertussen. Donderdag 19 mei om 8.55 uur is het zover
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
Ach, RDW stelt niks voor, als je een kentekenbewijs hebt en dat komt overeen met het chassisnr ist al zowat rond. Maar goed, je weet maar nooit met die gasten dus evengoed succes!
Jeroen wrote:Ach, RDW stelt niks voor, als je een kentekenbewijs hebt en dat komt overeen met het chassisnr ist al zowat rond. Maar goed, je weet maar nooit met die gasten dus evengoed succes!
Je weet maar nooit.
Zo goed staat Italie niet bekend zeg maar!
Gr Peter V.