Vanmiddag even in Oldebroek geweest bij 'de schuur' waar Ite - Michel en Gerwin bezig waren met de zeuvens
Terug door Elburg reed er ineens een polaris-baur achter ons! Heb t kenteken niet gezien en géén foto
Iemand van hier?
hey, was gezellie. Jeroentjes auto heeft geen mistlampen voor en ik weet vrij zeker dat hij ook niet in NL is.
Zullen we een coupe plegen?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Ik zocht al een parkeerplek maar bij een rotonde ging die een andere kant op! Ja leuk eens wat gezichten achter de forummers te zien zo 11 juni maar s een flink vervolg aan gaan geven! He een MICRA zegt Ellen nog toen we daar wegreden
Ja en dan heb je nu terror jaap van het forum leren kennen (Ite) hahaha.
Laten we op de SM de e21 forum meet wel in ere houden dus allemaal om 11.30 bij Arnold zijn aanhanger voor gratis koffie en gebak......
Terror jaappp - auw die komt hard aan vriend.
Is er erger persoon te bedenken dat hij?
Graag een betere vergelijking, alleen al omdat ik minder dan 200kilo ben
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
I plead not guilty! Sterker nog, ik ben idd niet in 't land, zie onder meetings. Nou zou mijn auto gepikt kunnen zijn maar dan moeten ze er ook mistpitten aan hebben toegevoegd.