Ik zit met een probleempje, ik heb mijn vacuumpieletje zie foto hieronder kapot, nou heb ik inmiddels via loentje een nieuwe weten te bemachtigen.
Alleen is nu het probleem dat ik niet precies weet waarop deze moeten worden aangesloten, dus mijn vraag was zou iemand mischien zo vriendelijk willen zijn om daar een paar foto`s te willen/kunnen maken en aub even naar mij mailen. want ik zou nu echt niet precies weten welke op welke zou moeten.
Mijn mail adres is gertjan_stavast@hotmail.com.
Alvast bedankt
Of er is iemand die zo kan uitleggen hoe ze aan moeten worden gesloten zonder foto, ik heb al in de vraagbaak gezocht maar kan het daar ook niet vinden
Er moeten toch een aantal mensen zijn die zo'n M10 motor van voor 1980 hebben? Je ben dus verplicht om naar de Sharknosemeeting te komen want dan moet je voorbeelden kunnen vinden!
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Peter V. wrote:Er moeten toch een aantal mensen zijn die zo'n M10 motor van voor 1980 hebben? Je ben dus verplicht om naar de Sharknosemeeting te komen want dan moet je voorbeelden kunnen vinden!
Hahaha ja maar volgende week zaterdag is die toch in apeldoorn? Want daar woon ik namelijk vlakbij
Peter V. wrote:Er moeten toch een aantal mensen zijn die zo'n M10 motor van voor 1980 hebben? Je ben dus verplicht om naar de Sharknosemeeting te komen want dan moet je voorbeelden kunnen vinden!
Hahaha ja maar volgende week zaterdag is die toch in apeldoorn? Want daar woon ik namelijk vlakbij
Correctie ik heb me gelijk even netjes aangemeld via de sharknose site
Ik kwam zojuist nog een oud topic van mij tegen en ik denk dat je aan de hand van de foto's die Stefan (kuist318) gemaakt heeft, de slangetjes kunt aansluiten. (sorry dat ik er niet eerder aan gedacht heb )