Laten we nou voor 1 keer proberen (voor tseard) om te laten zien dat we wel een hele serieuse groep mensen zijnDat had je nu niet moet zeggen
NOT

Laten we nou voor 1 keer proberen (voor tseard) om te laten zien dat we wel een hele serieuse groep mensen zijnDat had je nu niet moet zeggen

Ja zal ongeveer kloppen als jullie niet te snel rijden...Arnold D wrote:We vertrekken rond de klok van 8.00 uit Heerenveen.
Naar Zwolle is dan 45 min. ?

Kan weer beginnen te poetsen
8.45 Shell station Haerst voor Zwolle op de A28? Komen meerdere daarmarcel krol wrote:Wij rijden via de N33 naar Assen. Zijn er nog meer mensen die diaar langs willen en aan willen sluiten?????
Groeten
Marcel & Laura
Hier de hele dag droog en veel zon... Ben er klaar voor!Danny043 wrote:Hoe is het weer in de rest van het land? Ik heb net mijn auto maar in de regen gewassen, omdat het niet stopte met regenen, en die vogel kwakken er toch af moesten
Toen even een ritje gemaakt en ineens ging het wel erg hard regenen. Dikke plassen op straat, slecht zichtMaarja, des te minder kan er morgen vallen.

Ik draai bij de aansluiting N33 op de A28 tussen 7:45 en 8:00 de A28 op.Wij rijden via de N33 naar Assen