Door de verlaging heb ik aan de achterkant bij mijn E21 wel erg veel negatief camber. Nou is dit natuurlijk onvermijdelijk met dit type draagarm, maar toch vraag ik me af wat voor oplossingen er voor zijn.
Ik zag in de ETK eccentrische rubbers, alleen ik vraag me af of deze hiervoor bedoeld zijn. En ik vraag me ook af wat er verder nog voor mogelijkheden zijn.
Iemand een tip?
Oplossing voor teveel camber op achterwielen
- e-einundzwanzig
- E21 Pro
- Posts: 889
- Joined: Fri Nov 14, 2008 1:02 pm
- My E21(s): '82 318i manual
- Location: Dinxperlo, the Netherlands
Re: Oplossing voor teveel camber op achterwielen
je kunt de rubbers (de bevestigingen van de achterbrug) omdraaien, dit scheelt volgens mij een paar cm...
I took the corner at high speed, came in the ditch, drove straight through a garden, flipped over 4 times and then I lost control of my steering-wheel!
Re: Oplossing voor teveel camber op achterwielen
Bedoel je de twee rubbers per draagarm waarmee hij aan het subframe scharniert? (en deze dan wisselen op de de draagarm, dus niet die van de draagarm links naar de draagarm rechts)
- e-einundzwanzig
- E21 Pro
- Posts: 889
- Joined: Fri Nov 14, 2008 1:02 pm
- My E21(s): '82 318i manual
- Location: Dinxperlo, the Netherlands
Re: Oplossing voor teveel camber op achterwielen
nee, ik bedoel de 2 bevestigingspunten van de achterbrug aan de carosserie, vierkante rubbers met een metalen omhulsel.
I took the corner at high speed, came in the ditch, drove straight through a garden, flipped over 4 times and then I lost control of my steering-wheel!
Re: Oplossing voor teveel camber op achterwielen
Okay, die heb ik pas geinstalleerd. Ga ik eens proberen!
Re: Oplossing voor teveel camber op achterwielen
lijkt me handiger om de asbalk er even onderuit te trekken en camberplates erop te lassen, heb je in een klap een verstelbare achteras en hangt je asbalk niet over de grond te scrapen!
heb die camberset evt nog liggen mocht het zijn
heb die camberset evt nog liggen mocht het zijn