Hoi, ik heb heel wat vragen,
Ik heb mij een e21 gekocht een 318(carb) voor een HEEL goedkoop prijsje, ben helemaal nieuw in het bmw wereldje!
Maar helaas de cilinderkop is helemaal weggerot, en er zit een gaatje in het waterkanaal, daardoor steekt hij water rechtstreeks in een uitlaatklep(kamer).
Ik zoek oplossingen wat ik hiermee kan doen, en wat het beste is wat ik kan doen,
Ik weet een cilinderkop liggen voor 150€ (is dit veel geld?)
Past een cilinderkop van een e21 316 ook?
Ik weet ook een e21 320/6(carb) blokje liggen, wat moet er allemaal mee veranderd worden als ik deze erin wil leggen?
Of een blok uit een e30, past mijn 4-bak hier nog steeds verder op, en wat moet er ook allemaal mee veranderd worden?
Ieder hulp is welkom, bedankt bij voorbaat!
e21 Heel wat vragen/info!
Re: e21 Heel wat vragen/info!
Zie pm
groeten loentje
groeten loentje
@ loentje, je hebt pm terug
die had ik je beloofd,
@ uwbuurman, bedankt, ja de e21 verkeerd in een heel lelijke staat moet ik zeggen, op de bekende punten is hij wel hard, maar hij heeft veel kleine blutsen, maar bedoeling is dat hij terug helemaal inorde komt,
oja, nog een vraagske, aangezien de LSD vrij zeldzaam te vinden is voor een E21, ben ik aan het overwegen om mij differentieel toe te lassen.(het is niet een alledaags voertuig).
Is het mogelijk dat je met een gesloten differentieel je cardanassen over zou trekken?
mvg
@ uwbuurman, bedankt, ja de e21 verkeerd in een heel lelijke staat moet ik zeggen, op de bekende punten is hij wel hard, maar hij heeft veel kleine blutsen, maar bedoeling is dat hij terug helemaal inorde komt,
oja, nog een vraagske, aangezien de LSD vrij zeldzaam te vinden is voor een E21, ben ik aan het overwegen om mij differentieel toe te lassen.(het is niet een alledaags voertuig).
Is het mogelijk dat je met een gesloten differentieel je cardanassen over zou trekken?
mvg
Vraag me af of 100% sper zo fijn rijd... tenminste dat bedoel je toch met je differentieel toelassen?
gr. Randy
gr. Randy
Gr. Randy
e21; resedagrün metallic; 320/6; Solex 4A1; 1978
e36; donkerblauw; 325i; 1992
f36; saphirschwarz metallic; 435xd; 2016
e21; resedagrün metallic; 320/6; Solex 4A1; 1978
e36; donkerblauw; 325i; 1992
f36; saphirschwarz metallic; 435xd; 2016
houden ze wel, zal niet meer power opkomen dan mijn m50b25 met sportbakMarijnz wrote:@ loentje, je hebt pm terugdie had ik je beloofd,
mvg
@ r@n-d, dat bedoelde ik idd. Fijn rijden, ja toch? dwars dan 
@Thijsse, super, bedankt voor de info!
Als iemand me nog wilt verder helpen met de bovenstaande vragen
mvg Marijn
@Thijsse, super, bedankt voor de info!
Als iemand me nog wilt verder helpen met de bovenstaande vragen
mvg Marijn