Ik heb de auto ca. 2 maanden geleden gekocht met 2 losse motoren en 5-bakken. diverse nieuwe onderdelen erbij gekregen. Nu heb ik reeds de remmen rondom gereviceerd en ben ik vandaag begonnen met het installeren van het motorblok, dit zonder problemen. Nu heb ik een aantal vragen (zie ook de bijgezette foto's).
- naar de startmotor lopen 3 kabels en een stekker van een sensor, nu heb ik de startmotor aangesloten, maar ik ben er nog niet zeker van dat hij goed is aangesloten. de stekker van de sensor kan ik nergens naartoe leiden?

- in de buurt van de kachelaansluitingen komen nog een aantal andere slangen (vacuumslangen?) bij elkaar, hoe dienen deze aangesloten te worden, misschien iemand een foto?

- aan het spruitstuk zitten 2 aansluitingen voor vacuumslangetjes, waar moeten deze op aangesloten worden?

- aan het motorblok zit een oliedruksensor, deze loopt via een drukleiding naar de daadwerkelijke sensor op het rechterbinnenspatbord, is dit origineel, ik zie ook geen aansluitkabels?

- ik heb 1 koelvin, maar nu past deze niet op mijn motorblok, zijn er verschillende types visco koelvinnen?

aansluiting motorblok

visco koelvin
- dient de kleppendeksel een overdruk / lekslang te hebben?

Ik heb vantevoren nog nooit aan een bmw gewerkt, ik hoop dat jullie me kunnen helpen met deze kleine, maar toch belangrijke onduidelijkheden.
hier nog wat diverse foto's van de auto:

originele recaro's

voorzien van originele 15" alpina's en voorzien van alpina onderstel
ik moet nog op zoek naar een nette chromen voorbumper, als iemand eentje weet liggen, laat maar horen.
Alvast bedankt,
Gubbels