RJ's E21: 316 '82 Kashmir Metallic
- uwbuurman
- E21 VIP

- Posts: 19160
- Joined: Fri Jun 12, 2009 4:49 pm
- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
- Location: Ljouwert
Re: RJ's E21: 316 '82 Kashmir Metallic
zo, ik was te snel met mijn eerste reactie, wist niet dat er nog zoveel ging komen. Je bent echt goed bezig zeg!!!! Mooi ding en je houdt haar ook goed en dat kan ik wel waarderen!
Re: RJ's E21: 316 '82 Kashmir Metallic
Ja sorry, ik had nog wat in te halen...
(vanaf 2007 tot nu) haha 
Versnellingsbak verslag komt nog
Versnellingsbak verslag komt nog
-= Freude am Fahren =-
E10 2002L '75
E21 316 '82
E30 325e '86
E30 316i Edition '90
E36 318ti Compact '95
E36 328i Coupe Executive '97
E46 320i Coupe Executive '03
E92 335i Coupe High Executive '08
F11 523i Executive '11
E10 2002L '75
E21 316 '82
E30 325e '86
E30 316i Edition '90
E36 318ti Compact '95
E36 328i Coupe Executive '97
E46 320i Coupe Executive '03
E92 335i Coupe High Executive '08
F11 523i Executive '11
- Peter V.
- E21 VIP

- Posts: 12128
- Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
- My E21(s): '82 320/6
- Location: Breda, Nederland
Re: RJ's E21: 316 '82 Kashmir Metallic
Mooi verslag inderdaad. Je schadeverhaal had ik inderdaad al eens met verbazing gelezen. De meeste hadden de auto afgeschreven en weggedaan. Misschien achteraf bekeken wel gekkenwerk maar toch waardering daarvoor. 
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Re: RJ's E21: 316 '82 Kashmir Metallic
Zo... en dan nu eindelijk het verslag van de versnellingsbakwissel (van 4 naar 5!
)
Bij deze wil ik meteen van de gelegenheid gebruik maken om Jeroen, Laurens en Rob te bedanken voor hun hulp!!! En natuurlijk mijn oom voor het gebruik van de garage / put.
Mag het een tandje meer zijn?
Na zo'n 4jaar met volle tevredenheid met een 4 bakje gereden te hebben, was het dan toch tijd voor een 5 bak. Ik speelde al langer met dit idee; niet zo zeer voor het economische aspect (minder verbruik), maar meer voor het comfort, zodat de motor minder toeren maakt bij 120 / 130 km en dus de auto zich beter leent voor langere stukken.
Nu is het niet zo dat je met een 4 bak nergens komt, maar continue 120 rijden ging bij mij op de zenuwen werken, omdat het motortje zich dan liet horen. Eigenlijk was het wel opvallend dat bij een paar kilometer langzamer (zo'n 100 a 110) het wel nog plezierig klonk.
Enfin, genoeg inleiding... nu de foto's!
De 5 bak
De 5 bak (eco); nu nog een beetje vies... goed beschermt tegen de elementen zullen we maar zeggen


Het wordt al schoner! Niet zo zeer dat ik de bak blinkend onder de auto wilde hangen, maar meer om ervoor te zorgen dat we niet zo smerig werden met het terugplaatsen. Daarnaast was de bak een beetje glibberig met vastpakken (ophangrubber heeft ondertussen de geest gegeven...)
Productie datum...

Sinterklaas is vroeg dit jaar... de onderdelen

En nog meer!

Alvast het pook-gedeelte eens losgehaald. (schroefpook)

Het vervangen van diverse keerringen...
Keerring ingaande as

Nieuwe keerring:

Nieuwe keerring op zijn plaats (met een beetje olie ingesmeerd volgens de vraagbaak):

Oeps... pakking vergeten te bestellen, op dat moment géén geduld dus dan maar vloeibare pakking!

Veer (links) ook meteen vervangen (evenals vet aan de achterzijde van die plaat)

Vervolgens het kleine ringetje bij de schakelstang vervangen:
Schakelstangkoppeling losgehaald


Nieuwe erin (met behulp van een stukje elektra leiding erin getikt (voorzichtig))

Evenals de schakelplaathouders (lagerbrug volgens de beschrijving?)

De keerring van de uitgaande as heb ik trouwens lekker laten zitten... was wat lastiger bij te komen en het zag er allemaal nog droog uit daar. (zoals Jeroen al in een ander topic zei: fingers crossed)
Pookgedeelte nakijken

Nieuwe kunststofring in de schakelplaat

Pookgedeelte (ik kreeg deze variant (alu?) niet uit elkaar, de zwarte (metalen?) versie wel)
Alles weer in elkaar (ook nieuw vet tussen kunststoffen ring en kogel van pook)

Ik heb trouwens mijn schakelpook van de 4 bak overgezet, omdat ik graag een "drukpook" i.p.v. een "schroefpook" wilde hebben.
Ook heb ik het schuimkussen omgezet, omdat dit van de 4 bak netter was, dan van de 5 bak.
De Koppeling
Hmmm ik mis iets?

En hier ook al!

Hmmm dit doet me denken aan "The Cracken" uit Pirates of the Caribean, maar is het gewoon de koppeling

Productie datum was overigens van 1982... dus de eerste koppeling nog!
Oude eruit...


Vliegwiel (schoongemaakt met ontvetter)
Nieuwe koppeling erin #blingbling#
Om de koppeling te centreren heb ik trouwens bij de garage een as van een versnellingsbak kunnen lenen.
Was een koud kunstje om zo de nieuwe koppeling te centeren!

Hardyschijf
Nieuwe hardyschijf (Meyle)

Aandrijfas
As uit elkaar halen... (ik heb trouwens alles gemerkt, zowel de bak, als de as)



En los!

Trekker erop om het tussenaslager er vanaf te krijgen... (ik heb wel de stofhoes van het lager kapot gesneden, omdat anders mijn trekker er niet op paste.)
Let er trouwens op dat je trekker geschikt is! De mijne bleek achteraf niet zo geschikt te zijn, want de centreerpin zakte bij mij een stuk in de tapdraad van de as (waar de bout inzit die beide helften verbind) met als resultaat draadbeschadiging.
Ik heb dit gelukkig nog opnieuw kunnen laten tappen zodat de boel weer in elkaar kon!

Nieuw lager met "tooltje" om het lager recht op de as te tikken...

De dop bleek toch niet geschikt te zijn, maar gelukkig was deze buis wel precies goed (korter stukje is natuurlijk makkelijker, maar met beleid ging dit ook)
Tja, en dan moet je de 5 bak weer omhoog zien te krijgen en in de koppeling geschoven zien te krijgen. Dan maar even iets bedenken waarmee je hem rustig omhoog kunt takelen en op kunt laten rusten. Overigens lag er nog een balk op de krik en op de putrand (hefboom) zodat de boel ook een beetje bleef staan.

Raar genoeg (het zal wel de opwinding geweest zijn) heb ik geen foto's van de eindmontage... maar ik kan één ding zeggen en dat is dat alles goed is gegaan. Auto schakelt als nieuw (heeeeeel soepel) en de as is keurig in balans, ondanks dat ik hem niet opnieuw heb laten balanceren. Overigens hebben we wel veel hulp gehad aan de vraagbaak / Haynes.
Daarnaast heb ik ook alle bevestiging bouten en moeren van de versnellingsbak, as en diff vervangen. (voor de moeren geldt dit sowieso, omdat dit zelfborgende moeren zijn)
En hoe rijdt het nu hoor ik sommigen al vragen? Nou zéér goed. Het is echt een groot verschil. Overigens valt het me niet tegen qua trekkracht die mijn 316 (1800cc) nog in de 5 had. (ook al is een overdrive versnelling in principe niet bedoelt om in te versnellen)...
* wordt vervolgd... *
Bij deze wil ik meteen van de gelegenheid gebruik maken om Jeroen, Laurens en Rob te bedanken voor hun hulp!!! En natuurlijk mijn oom voor het gebruik van de garage / put.
Mag het een tandje meer zijn?
Na zo'n 4jaar met volle tevredenheid met een 4 bakje gereden te hebben, was het dan toch tijd voor een 5 bak. Ik speelde al langer met dit idee; niet zo zeer voor het economische aspect (minder verbruik), maar meer voor het comfort, zodat de motor minder toeren maakt bij 120 / 130 km en dus de auto zich beter leent voor langere stukken.
Nu is het niet zo dat je met een 4 bak nergens komt, maar continue 120 rijden ging bij mij op de zenuwen werken, omdat het motortje zich dan liet horen. Eigenlijk was het wel opvallend dat bij een paar kilometer langzamer (zo'n 100 a 110) het wel nog plezierig klonk.
Enfin, genoeg inleiding... nu de foto's!
De 5 bak
De 5 bak (eco); nu nog een beetje vies... goed beschermt tegen de elementen zullen we maar zeggen


Het wordt al schoner! Niet zo zeer dat ik de bak blinkend onder de auto wilde hangen, maar meer om ervoor te zorgen dat we niet zo smerig werden met het terugplaatsen. Daarnaast was de bak een beetje glibberig met vastpakken (ophangrubber heeft ondertussen de geest gegeven...)
Productie datum...

Sinterklaas is vroeg dit jaar... de onderdelen

En nog meer!

Alvast het pook-gedeelte eens losgehaald. (schroefpook)

Het vervangen van diverse keerringen...
Keerring ingaande as

Nieuwe keerring:

Nieuwe keerring op zijn plaats (met een beetje olie ingesmeerd volgens de vraagbaak):

Oeps... pakking vergeten te bestellen, op dat moment géén geduld dus dan maar vloeibare pakking!

Veer (links) ook meteen vervangen (evenals vet aan de achterzijde van die plaat)

Vervolgens het kleine ringetje bij de schakelstang vervangen:
Schakelstangkoppeling losgehaald


Nieuwe erin (met behulp van een stukje elektra leiding erin getikt (voorzichtig))

Evenals de schakelplaathouders (lagerbrug volgens de beschrijving?)

De keerring van de uitgaande as heb ik trouwens lekker laten zitten... was wat lastiger bij te komen en het zag er allemaal nog droog uit daar. (zoals Jeroen al in een ander topic zei: fingers crossed)
Pookgedeelte nakijken

Nieuwe kunststofring in de schakelplaat

Pookgedeelte (ik kreeg deze variant (alu?) niet uit elkaar, de zwarte (metalen?) versie wel)
Alles weer in elkaar (ook nieuw vet tussen kunststoffen ring en kogel van pook)

Ik heb trouwens mijn schakelpook van de 4 bak overgezet, omdat ik graag een "drukpook" i.p.v. een "schroefpook" wilde hebben.
Ook heb ik het schuimkussen omgezet, omdat dit van de 4 bak netter was, dan van de 5 bak.
De Koppeling
Hmmm ik mis iets?

En hier ook al!

Hmmm dit doet me denken aan "The Cracken" uit Pirates of the Caribean, maar is het gewoon de koppeling

Productie datum was overigens van 1982... dus de eerste koppeling nog!
Oude eruit...


Vliegwiel (schoongemaakt met ontvetter)
Nieuwe koppeling erin #blingbling#
Om de koppeling te centreren heb ik trouwens bij de garage een as van een versnellingsbak kunnen lenen.
Was een koud kunstje om zo de nieuwe koppeling te centeren!

Hardyschijf
Nieuwe hardyschijf (Meyle)

Aandrijfas
As uit elkaar halen... (ik heb trouwens alles gemerkt, zowel de bak, als de as)



En los!

Trekker erop om het tussenaslager er vanaf te krijgen... (ik heb wel de stofhoes van het lager kapot gesneden, omdat anders mijn trekker er niet op paste.)
Let er trouwens op dat je trekker geschikt is! De mijne bleek achteraf niet zo geschikt te zijn, want de centreerpin zakte bij mij een stuk in de tapdraad van de as (waar de bout inzit die beide helften verbind) met als resultaat draadbeschadiging.
Ik heb dit gelukkig nog opnieuw kunnen laten tappen zodat de boel weer in elkaar kon!

Nieuw lager met "tooltje" om het lager recht op de as te tikken...

De dop bleek toch niet geschikt te zijn, maar gelukkig was deze buis wel precies goed (korter stukje is natuurlijk makkelijker, maar met beleid ging dit ook)
Tja, en dan moet je de 5 bak weer omhoog zien te krijgen en in de koppeling geschoven zien te krijgen. Dan maar even iets bedenken waarmee je hem rustig omhoog kunt takelen en op kunt laten rusten. Overigens lag er nog een balk op de krik en op de putrand (hefboom) zodat de boel ook een beetje bleef staan.

Raar genoeg (het zal wel de opwinding geweest zijn) heb ik geen foto's van de eindmontage... maar ik kan één ding zeggen en dat is dat alles goed is gegaan. Auto schakelt als nieuw (heeeeeel soepel) en de as is keurig in balans, ondanks dat ik hem niet opnieuw heb laten balanceren. Overigens hebben we wel veel hulp gehad aan de vraagbaak / Haynes.
Daarnaast heb ik ook alle bevestiging bouten en moeren van de versnellingsbak, as en diff vervangen. (voor de moeren geldt dit sowieso, omdat dit zelfborgende moeren zijn)
En hoe rijdt het nu hoor ik sommigen al vragen? Nou zéér goed. Het is echt een groot verschil. Overigens valt het me niet tegen qua trekkracht die mijn 316 (1800cc) nog in de 5 had. (ook al is een overdrive versnelling in principe niet bedoelt om in te versnellen)...
* wordt vervolgd... *
Last edited by RJ on Wed Sep 27, 2017 12:41 pm, edited 3 times in total.
-= Freude am Fahren =-
E10 2002L '75
E21 316 '82
E30 325e '86
E30 316i Edition '90
E36 318ti Compact '95
E36 328i Coupe Executive '97
E46 320i Coupe Executive '03
E92 335i Coupe High Executive '08
F11 523i Executive '11
E10 2002L '75
E21 316 '82
E30 325e '86
E30 316i Edition '90
E36 318ti Compact '95
E36 328i Coupe Executive '97
E46 320i Coupe Executive '03
E92 335i Coupe High Executive '08
F11 523i Executive '11
Re: RJ's E21: 316 '82 Kashmir Metallic
Goed bezig geweest!!
en nu lekker cruisen
en nu lekker cruisen
Re: RJ's E21: 316 '82 Kashmir Metallic
JeezLouise, wat een werk !!!
Knap hoor, geniet er van !
Groet,
Zavit.
Knap hoor, geniet er van !
Groet,
Zavit.
- Peter V.
- E21 VIP

- Posts: 12128
- Joined: Sun Mar 30, 2008 12:42 pm
- My E21(s): '82 320/6
- Location: Breda, Nederland
Re: RJ's E21: 316 '82 Kashmir Metallic
Mooi verslag en netjes gedaan.
Dat zal inderdaad een heel verschil zijn
Dat zal inderdaad een heel verschil zijn
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Re: RJ's E21: 316 '82 Kashmir Metallic
Dank u dank u
Binnenkort meer
Binnenkort meer
-= Freude am Fahren =-
E10 2002L '75
E21 316 '82
E30 325e '86
E30 316i Edition '90
E36 318ti Compact '95
E36 328i Coupe Executive '97
E46 320i Coupe Executive '03
E92 335i Coupe High Executive '08
F11 523i Executive '11
E10 2002L '75
E21 316 '82
E30 325e '86
E30 316i Edition '90
E36 318ti Compact '95
E36 328i Coupe Executive '97
E46 320i Coupe Executive '03
E92 335i Coupe High Executive '08
F11 523i Executive '11
- Tulipwoodracer
- Newbee
- Posts: 1
- Joined: Wed Aug 24, 2011 9:22 pm
- Location: Roermond
- Contact:
Re: RJ's E21: 316 '82 Kashmir Metallic
Heij Roelie, toch maar even over de grens een plekje vrijgemaakt.
Potdorie, dat ziet er nog beter uit dan in je mondelinge verslagen. Daar kan ik met mijn blogje niet tegenop.
Ik ga dat zaakje eens even in de gaten houden hier, er gebeuren mooie dingen.
Forza Roelie, Tulipo
Potdorie, dat ziet er nog beter uit dan in je mondelinge verslagen. Daar kan ik met mijn blogje niet tegenop.
Ik ga dat zaakje eens even in de gaten houden hier, er gebeuren mooie dingen.
Forza Roelie, Tulipo
- uwbuurman
- E21 VIP

- Posts: 19160
- Joined: Fri Jun 12, 2009 4:49 pm
- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
- Location: Ljouwert
Re: RJ's E21: 316 '82 Kashmir Metallic
Dat heb je goed aangepakt!! Netjes hoor! ik moet ook de keerringen van de bak nog gaan vervangen, kan nu mooi even kijken hoe jij dat gedaan hebt!!
Re: RJ's E21: 316 '82 Kashmir Metallic
Thanks! 
Zo, het wordt tijd dat ik hier weer eens wat neerzet.
op volle toeren...
Na de 5-bak en de nieuwe carburateur, vond ik het toch ook wel eens fijn om te weten hoeveel toeren het motortje draait bij de diverse snelheden. En daarnaast is het ook wel zo makkelijk bij het afstellen.
Uiteraard had op de Sharknosemeeting één van mijn favoriete-onderdelen-leveranciers Leon
een tellerbak met toerenteller liggen. Weliswaar een toerenteller zonder klokje, maar dat vind ik voorlopig wel grappig (wie wil immers de tijd weten als hij/zij in een BMW vertoefd?)
Overigens heb ik het vermoeden dat dit een zeer vroege toerenteller betreft gezien de productiedatum (11/75). Indien iemand interesse heeft deze te ruilen voor een latere versie met digi-klokje: laat het me weten
De donor tellerbak met de toerenteller eruit

Toerenteller los

Achterzijde toerenteller met 3 pinnen:
Links: min
Midden: signaal
Rechts: plus

De boel loshalen (handig zo’n sportstuur)

Hier zat bij mijn auto de signaalkabel verstopt voor de toerenteller (het blokje dus)

Mijn tellerbak met de klok er nog in

Er zit overigens nog een verschil tussen de 2 tellerbakken; diegene met toerenteller heeft geen extra gat, waar normaal de verstel-pin van de klok doorheen komt.
Ook meteen eens het plaatje van de olie / accu / groot licht te vervangen, want ter hoogte van het groot licht kwam er nauwelijks verlichting doorheen. Schoonmaken hielp niet?

Nieuw plaatje van W&N

De plus (r) en de min (l) voor de toerenteller kon ik van het klokje gebruiken

Achteraf bleek dat de plus van het klokje ervoor zorgt dat er continue stroom op de toerenteller staat, waardoor deze een lekstroom veroorzaakt.
Ik heb toen van de accessoirestekker onder het dashboard (net boven de pedalen) een geschakelde +12v een kabel getrokken.
Zelf even de nameten!

Voor het signaal heb ik een verlengkabeltje gemaakt.

Ook heb ik alle contactpunten van de tellerbak schoongemaakt met contactspray en een doekje, de boel was immers toch los.
En het eindresultaat... ->
&
&
groeten, Roel
Zo, het wordt tijd dat ik hier weer eens wat neerzet.
op volle toeren...
Na de 5-bak en de nieuwe carburateur, vond ik het toch ook wel eens fijn om te weten hoeveel toeren het motortje draait bij de diverse snelheden. En daarnaast is het ook wel zo makkelijk bij het afstellen.
Uiteraard had op de Sharknosemeeting één van mijn favoriete-onderdelen-leveranciers Leon
Overigens heb ik het vermoeden dat dit een zeer vroege toerenteller betreft gezien de productiedatum (11/75). Indien iemand interesse heeft deze te ruilen voor een latere versie met digi-klokje: laat het me weten
De donor tellerbak met de toerenteller eruit

Toerenteller los

Achterzijde toerenteller met 3 pinnen:
Links: min
Midden: signaal
Rechts: plus

De boel loshalen (handig zo’n sportstuur)

Hier zat bij mijn auto de signaalkabel verstopt voor de toerenteller (het blokje dus)

Mijn tellerbak met de klok er nog in

Er zit overigens nog een verschil tussen de 2 tellerbakken; diegene met toerenteller heeft geen extra gat, waar normaal de verstel-pin van de klok doorheen komt.
Ook meteen eens het plaatje van de olie / accu / groot licht te vervangen, want ter hoogte van het groot licht kwam er nauwelijks verlichting doorheen. Schoonmaken hielp niet?

Nieuw plaatje van W&N

De plus (r) en de min (l) voor de toerenteller kon ik van het klokje gebruiken

Achteraf bleek dat de plus van het klokje ervoor zorgt dat er continue stroom op de toerenteller staat, waardoor deze een lekstroom veroorzaakt.
Ik heb toen van de accessoirestekker onder het dashboard (net boven de pedalen) een geschakelde +12v een kabel getrokken.
Zelf even de nameten!

Voor het signaal heb ik een verlengkabeltje gemaakt.

Ook heb ik alle contactpunten van de tellerbak schoongemaakt met contactspray en een doekje, de boel was immers toch los.
En het eindresultaat... ->
groeten, Roel
Last edited by RJ on Wed Sep 27, 2017 12:41 pm, edited 3 times in total.
-= Freude am Fahren =-
E10 2002L '75
E21 316 '82
E30 325e '86
E30 316i Edition '90
E36 318ti Compact '95
E36 328i Coupe Executive '97
E46 320i Coupe Executive '03
E92 335i Coupe High Executive '08
F11 523i Executive '11
E10 2002L '75
E21 316 '82
E30 325e '86
E30 316i Edition '90
E36 318ti Compact '95
E36 328i Coupe Executive '97
E46 320i Coupe Executive '03
E92 335i Coupe High Executive '08
F11 523i Executive '11
- Jeroen
- Site Admin
- Posts: 29994
- Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
- My E21(s): '81 323i Baur
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: RJ's E21: 316 '82 Kashmir Metallic
Hmmmmm zo'n felle waarschuwing voor je grootlicht heb ik nog nooit in een E21 gezien, zelfs niet in een nieuwe!
Is idd een vroege toerenteller, ik kan vanavond nog wel even kijken of ik er nog een met klok heb liggen voor een 4 cil
Is idd een vroege toerenteller, ik kan vanavond nog wel even kijken of ik er nog een met klok heb liggen voor een 4 cil
Regards/groeten, Jeroen
Re: RJ's E21: 316 '82 Kashmir Metallic
goed bezig Roel!!
heb je nog trouwens toevallig nog wat 02tjes gespot dit weekend
groeten loentje
heb je nog trouwens toevallig nog wat 02tjes gespot dit weekend
groeten loentje
Re: RJ's E21: 316 '82 Kashmir Metallic
heh heh jahaaa! Was erg leuk om die 02-tjes voorbij te zien komen op de A2!!!loentje wrote:goed bezig Roel!!
heb je nog trouwens toevallig nog wat 02tjes gespot dit weekend![]()
groeten loentje
-= Freude am Fahren =-
E10 2002L '75
E21 316 '82
E30 325e '86
E30 316i Edition '90
E36 318ti Compact '95
E36 328i Coupe Executive '97
E46 320i Coupe Executive '03
E92 335i Coupe High Executive '08
F11 523i Executive '11
E10 2002L '75
E21 316 '82
E30 325e '86
E30 316i Edition '90
E36 318ti Compact '95
E36 328i Coupe Executive '97
E46 320i Coupe Executive '03
E92 335i Coupe High Executive '08
F11 523i Executive '11
- Jeroen
- Site Admin
- Posts: 29994
- Joined: Tue Sep 14, 2004 12:23 pm
- My E21(s): '81 323i Baur
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: RJ's E21: 316 '82 Kashmir Metallic
Nog even gekeken maar geen toerenteller, helaas
Regards/groeten, Jeroen