Yep maar volgens mij heeft alleen de Australische versie een pomp in de tank
ETK geeft ook art nr 1612 1 114 255 tankelement metalltank en die kost 'maar' 125 euro
Misschien de dealer eens op chassisnr in de laatste bestanden laten graven en dan op dat chassisnr laten bestellen, als het de verkeerde is kan 'ie dan tenminste terug... of toch maar een oude panty er overheen?
jammer maar helaas, bij montage van de filter in de tank kwam ik tot de conclusie dat de aansluiting van de leiding richting de pomp 8mm (van leon zijn aanzuigbuis) terwijl de originele 323i wat ik in de tank had zitten een aansluiting van ca. 12mm zat. Net Leon even gebeld en hij gaat nog even voor me zoeken. Als misschien iemand anders nog een nette aanzuigbuis heeft liggen, ik hoor het graag.
net nog even op bmwfans.info gekeken, het staat allemaal een beetje raar. op de ene foto staat dat de leiding na de aanzuigfilter ca. 8mm is en op de andere 12mm. Dus wat nu precies het goede is ben ik nog niet helemaal achter. kan het zijn dat de 6 cilinders 12mm leiding hebben en 4 cilinders 8mm??
Maf, als ik bij een 318i kijk zie ik ook 12mm aanvoer en 8mm retour. Maarrrr, daar kan de fout liggen, de aanzuiginrichting van de carburateurmodellen oa de 316 is idd 8mm in en uit dus mogelijk is je aanzuigbuis dan niet van een 318i...
ik moet nog wel ergens van een 323i hebben, maar nog niet gevonden. Dit weekend nog eens goed zoeken! Maar je hebt er met één en twee aansluitingen. Eén aansluiting lijkt me toch altijd een caburateur en twee aansluitingen een injectie, niet?
gisteren nog even bij de bmw dealer geweest en nagevraagd wat een nieuwe koste. viel nog mee (ca. 115 euro) en heb het ook meteen besteld is binnen en vanavond kijken of de auto start. Leon toch nog bedankt voor het zoeken.