Safaribeige 65-XV-XS

E21 gezien in het wild? Post het hier zodat al die E21's in beeld blijven.
Post Reply
jeroen76
Upcoming E21 fanatic

Safaribeige 65-XV-XS

Post by jeroen76 »

Vandaag, oudjaarsdag, gespot in 's-Hertogenbosch terwijl ik zelf bij een ander merk(slik.. :oops: ...) autootje was wezen kijken voor erbij...

Ben ik aan het proefrijden met een boodschappenwagen in een ijzige straat....valt mijn oog vrijwel direct op een safaribeige schone op een oprit.....na thuis opgezocht te hebben betreft het een 316 aut. op LPG van 1981.

Nou weet ik natuurlijk niet of deze hier al bekend is(en waar ik dat zou kunnen vinden...)maar helaas geen foto gemaakt,was ook bezig met de evt. aankoop van de proef te rijden kar op dat moment.

Ik dacht,knal 'm toch maar bij gespot!

Fijne jaarwisseling toegewenst aan allen!

hen123drik
Upcoming E21 fanatic

Re: Safaribeige 65-XV-XS

Post by hen123drik »

Hoi, ik kan hier wel wat meer over vertellen: deze BMW is van mijn ouders. Ongeveer 3 jaar geleden in de buurt van Basel gekocht van een oud echtpaar. Auto was en is in nieuwstaat en heeft inmiddels een koprevisie gehad. Tevens is er een elektrische ventilator voor de radiateur geplaatst, zijn er gele verstralers áchter de grille geplaatst, is er een 2e set velgen+ winterbanden aangeschaft en hebben we er zelf een lpg installatie ingebouwd. En natuurlijk het gebruikelijke onderhoud zoals uitlaat, remcupjes, etc.

Bij aankoop heeft deze auto 57.000km gelopen, inmiddels zit 'ie net over de 100K heen.
Auto beschikt over stuurbekrachtiging, elektrische spiegels en automaat.

De auto wordt dagelijks het hele jaar door gebruikt en in de zomervakantie neem ik hem mee en rijdt er rustig 5000km mee.

Geen enkel spoortje roest, zowel op het plaatwerk als op chassisdelen etc. niet.
foto's: http://s1108.photobucket.com/albums/h406/hen123drik/ en dan tot aan het blauwe interieur, das weer een andere hobby.

Leuk trouwens om te zien dat 'ie gespot is.

Gr. Jan
Jeroen
Site Admin
My E21(s): '81 323i Baur

Post by Jeroen »

Leuk om zo eens wat achtergrond te krijgen! De een zal het zonde vinden, de ander beleeft gewoon het hele jaar dikke pret aan z'n youngtimer en daar is ook wel wat voor te zeggen natuurlijk. Zet alvast 26 mei 2012 in de agenda, dan willen we 'm graag live zien met nog een bosje andere sharknoses op de Sharknose Meeting in Apeldoorn! :wink:
Regards/groeten, Jeroen
uwbuurman
E21 VIP
E21 VIP
My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris

Post by uwbuurman »

welkom! war Jeroen zegt, dank voor de info en welkom hier!
It's the man next door!

1978 BMW 323i
1980 BMW 528i maior restitutio
1987 BMW 325iA cabriolet
2015 BMW 320dA touring xDrive High Executive ///Msport
2016 BMW 420dA Gran Coupé
jeroen76
Upcoming E21 fanatic

Post by jeroen76 »

Hoi Jan,

Leuk om te zien dat er na zo'n tijd toch een reactie wordt geplaatst!

Ik was toendertijd aan het proefrijden met een suzuki sa310(later swift),deze was ook belastingvrij.Uiteindelijk niet geworden...maar ik was bezig om de ijzige straat uit te komen en zag 'm toen op de oprit staan.

Welkom trouwens!
Post Reply