weet iemand waarom ze dit zouden gedaan hebben en welke gevolgen dit kan hebben? ik neem aan dat ik deze er niet meer moet in steken?!

ik heb de wagen nog niet warm laten lopen sinds ik hem kocht omdat ik eerst de driem en waterpomp wil vervangen... dus ik weet niet of er problemen zijn daarmee..Zijn er nog temp of opwarmproblemen op dit moment

zo te zien op de onderkant van de waterpompDe slang die hierop hoort waar zat deze dan?

Dat is wel de normale locatie. Ik begreep dat deze slang op de bovenste aansluiting van het vatje zat maar dat lijkt me toch onmogelijk. Zat deze over de kurk heen dan?jamesV wrote:zo te zien op de onderkant van de waterpompDe slang die hierop hoort waar zat deze dan?

Dat zou de domste actie zijn. Er is gewoon geen mogelijkheid om "verse" koelvloeistof in te nemen in het systeem. Expanderen kan dan ook maar alleen via de kleine aansluiting boven op de radiateur. Het grootste probleem heb je daarna als alles afkoelt want het koelsysteem kan dan niet meer z'n normale inhoud behouden.jamesV wrote:De darm die je hier los ziet hangen zat op het idd op het vatje en daar zit inderdaad die kurk in!! precies of ze die toevoer wilden afsluiten maar waarom ??