De prijs is in ieder geval hoog genoeg dat je wel degelijk een nette 320/6 mag verwachten. Ik ken de auto niet maar ik heb het gevoel dat er wel wat plaatmateriaal opnieuw is gespoten. De velgen zijn schnitzer's en hebben spacers nodig en dus langere wielbouten.
Verder gebaseerd op de foto's ziet ze er niet slecht uit.
Ga gewoon kijken maar ga naar meerdere E21'ers kijken om een oordeel te kunnen geven.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Die spacers en wielbouten zitten er overigens al op hoor, dus dat is niet iets waar je je zorgen over hoeft te maken.
Verder weet ik niks van de auto...
Nee nee, die velgen heb ik nog gewoon hoor, dit is een ander setje. Ik bedoelde alleen dat die velgen er niet op zouden passen zonder spacers en dat ze er dus al opzitten. Daar hoeft een eventuele koper zich dus geen zorgen over te maken.
Ik zie ook aan hoe ver ze naar buiten komen aan de voorkant dat er spacers tussen zitten.
Iets te laag, maar wel ultra lullig leuk.
Je zal er maar naast staan met je Golfje tdi 170 pk en dan hélémaal zoek worden gereden door dit ding..
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.