IS dat niet die speciale met die M5 motor erin?
Stond ook op de sharknose meeting
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Is idd een fraaie ombouw met de motor van een 745i turbo motor erin, interieur idd full leather met achterbank en hoedenplank (of mis wel het gehele interieur) van een E24 erin. Interieur ziet er wel stoer uit al is het niet iets voor puristen haha stond idd ook op de Sharknose Meeting afgelopen jaar.
Als je een echt leuke en relatief schaarse motorombouw zou willen doen kun je gaan voor veel paarden met een S50-S52-S54 maar voor het sportieve bochtenwerk blijft dat veel gewicht voorin. Mij lijkt nog steeds een ombouw gefocust op handling erg leuk, gewoon een hele nette 315 kopen en dan een S14 erin. Natuurlijk wel gelijk (of eigenlijk: eerst) onderstel en remmen aanpakken. Daar zit tenslotte meer winst dan in paarden.
bartgouda wrote:Qua stijl niks voor mij... veel te grote wielen en rare bumpers.
Technisch vind ik dan wel weer heel tof! Gaat vast als de brandweer!
Ja en nee...
Ik heb net een groene 745ia gesloopt.
Ik weet niet precies wat zo'n blok met alle toebehoren weegt maar dat is echt niet normaal zoveel als daar aan zit..
Dat wil je echt niet op de vooras hebben. Kan je net zo goed een Audi kopen
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Ja bij de handling moet je je niet teveel voorstellen denk ik, maar voor lekker hard rechtdoor is dit natuurlijk prachtig.
Zo'n 745i turbo is toch een zescilinder trouwens? geen achtcilinder zoals de naam doet vermoeden?
een voor mij leuke ombouw zou een dikke diesel zijn, bijvoorbeeld enen 2.5 tds ofzo. maar die is dan voor de kilometers en niet voor de bochten. Denk dat je dan net als de 745i een rechtuitbrander creeert, wat Ite zegt.
De foto's zijn er weer!Ik had ze gewist uit Mijn Album omdat ik ze ook gewoon nog op de computer had staan.Maar dan zijn ze hier dus ook gelijk weg.......
Misschien toch wat vaker rond rijden in Driebergen,Jurre...!