Beste e21 kenners,
Mijn bok is naar de revisie geweest en ben nu bezig met hem er weer in hangen. Nou heb ik het volgende probeem, namelijk dat ik niet meer weet hoe alle slangetjes van de ontsteking zaten van de vervroeging. Het gaat om een 320 4 cil (m10) kan iemand misschien een foto posten???
MVG,
Joram
Hulp met vaccum slangen ontsteking!
- bmwe214cil
- Upcoming E21 fanatic
- Peter V.
- E21 VIP

- My E21(s): '82 320/6
Re: Hulp met vaccum slangen ontsteking!
Ik denk dat je even contact op moet nemen met 323Baur (Ite). Hij heeft op dit moment een 320/4 te koop staan.
Met wat zoeken is het wel mogelijk maar ik denk dat jet jou vooral gaat om de slangetjes van de voeler naar de carb en ontsteking.
Ik weet dat de voeler (twee aansluitingen) tussen de carb en de vacuumverlating zitten. Verlating zit onder de gasklep en de vervroeging erboven. Het kan zijn dat de verlating genomen wordt van het inlaatspruitstuk. Normaal zit bij de ontsteking de aansluiting van de verlating aan de verdeler zijde en de vervroeging aan de buitenzijde van het membraan.
Met wat zoeken is het wel mogelijk maar ik denk dat jet jou vooral gaat om de slangetjes van de voeler naar de carb en ontsteking.
Ik weet dat de voeler (twee aansluitingen) tussen de carb en de vacuumverlating zitten. Verlating zit onder de gasklep en de vervroeging erboven. Het kan zijn dat de verlating genomen wordt van het inlaatspruitstuk. Normaal zit bij de ontsteking de aansluiting van de verlating aan de verdeler zijde en de vervroeging aan de buitenzijde van het membraan.
Gr Peter V.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.
BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.