hahaha.
Wel nu ik heb er een paar...
Zelf rijd ik in de inmiddels wel bekende bronzit 735ia.
Ik ben (naast de e21 hoor) echt gek van dit ding. Gewoon vanwege het koppel, comfort en het fenomale geluid. Daarnaast is de luxe van nu in een klassieke verpakking toch ook wel errug lekker. Als het moet kan ze hard, zelfs door de bocht, al hangt de 1800kilo dan wel lekker door. Niet te vergelijken met een e21 of e30. Maar in het hedendaagse verkeer voor mij een prima combi for all.
En ja er kan 2ton achter, dat helpt ook.
Daarnaast doe ik samen met Michiel een beetje handel in die dingen.
Op dit moment hebben we naast een stuk of 5-6 slopers ook nog wel een aantal handels autos.
- Een echte 745ia Highline, misschien gaat deze in parts.
- Een super mooie 735iA op LPG
- Een redelijke strakke 732iA op Benzine
- En zeer waarschijnlijk de ULTIEME Jeroen auto...een handgeschakelde 735i! (en nee, niet die blauwe, die is verkocht)
Het leuke aan deze autos is dat de techniek kinderlijk eenvoudig is, en ze werkelijk fijn rijden - gewoon modern.
Altijd starten en lopen!
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.