voorruit rubber

Voor alle vragen, reparatieverslagen en upgrades
Post Reply
ian c
Newbee

voorruit rubber

Post by ian c »

happy new year allemaal, ik zou me best doen om in nederlands te schrijven maar als t en beetje raar leest, dat komt omdat ik engels bent. ik wil de rubber vervangen van mijn raam, en ik heb alles gelezen op de site ik kon vinden, maar ik heb nog wat vragen voor het duidelijkheid. 1, ik hoof geen interieur of trim te verwijderen binnen ? 2, moet ik kit gebruiken en waar komt dat precies en is dat gewoon zwaarte silicone of iets specials ? 3, moet de chrome lijst in de rubber voor of na montage ? 4, is er en expert bij mij in de buurt die mij kan helpen of en zaak die dit doet voor en redelijke prijs. ik woon vlakbij hoorn n-h. alvast bedankt, ian c :)

Jeroen
Site Admin
My E21(s): '81 323i Baur

Re: voorruit rubber

Post by Jeroen »

Ian,

Gelukkig nieuwjaar en welkom hier!

Stuur Nils even een PM, die zit niet ver bij je vandaan en die zit in het autoglas.

Er hoeft geen interieurtrim verwijderd te worden, er is geen kit nodig alleen het rubber, chroomstrip gaat erin na montage van ruit met rubber.
Regards/groeten, Jeroen
Wondermike
E21 Master
My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i)

Post by Wondermike »

Degene die op de voorjaarsmeeting in Oudendijk waren kennen Ian wel van de creme E21 die door Peter gelijk afgesteld werd (CO).
Image

Ik woon waarschijnlijk wel het meeste dichtbij maar meestal haal ik alleen maar ramen eruit.
Waar je wel op bedacht moet zijn is dat er onder het oude rubber misschien wel narigheid zit (roest).
Als dat er niet zit is een glasbedrijf de snelste en waarschijnlijk ook beste methode.
So many cars, so little time
ian c
Newbee

Post by ian c »

bedankt voor dat, ik zal nils mailen. na de voorjaars rit heb ik en nieuwe control box (actuator) op de carb gezet, zat helemaal vast, dat had t makkelijke gemaakt voor peter, nog's bedankt. hij loopt goed maar is nog steeds en beetje aan t zoeken bij lager touren. nieuwe carb denk ik.
Post Reply