Handschoenkastje = zwembad
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Re: Handschoenkastje = zwembad
Dat is een verbazingwekkend resultaat, zeker met die stof. Probeer daar normaal gesproken maar een fatsoenlijke flitsfoto van te maken!
Regards/groeten, Jeroen
-
The_Boogieman
- Newbee
dat ziet er inderdaad enorm goed uit ! ik zal dit zeker noteren
mijn pa heeft ook al iets van speciaal poetsproduct voor interieurs meegebracht, maar ook nog niet kunnen proberen, als het niet werkt ook eens dat Meguiar's product bestellen
ik heb jammergenoeg ook nog geen tijd gehad om verder te zoeken naar het waterlek, gezien ik nu in de examens zit zal dit begin februari worden, ik trek dit topic wel weer omhoog als ik de oorzaak gevonden heb, want dan heb ik wat meer tijd en ga ik op zoek tot ik het gevonden heb.
mijn pa heeft ook al iets van speciaal poetsproduct voor interieurs meegebracht, maar ook nog niet kunnen proberen, als het niet werkt ook eens dat Meguiar's product bestellen
ik heb jammergenoeg ook nog geen tijd gehad om verder te zoeken naar het waterlek, gezien ik nu in de examens zit zal dit begin februari worden, ik trek dit topic wel weer omhoog als ik de oorzaak gevonden heb, want dan heb ik wat meer tijd en ga ik op zoek tot ik het gevonden heb.
- lennardkvw
- Upcoming E21 fanatic
Nog een tiptopbudgettip: Ik heb mijn (vieze en bruine) vloerbekleding 7 jaar geleden met een spuitbusje zwart gespoten en het ziet er nog steeds prima uit!