It has been a while since my last visit.....
Maar als je dan iets spot, dan ben je gelijk weer wakker. Nou ja, niet helemaal, want na een bezoekje aan de RDW-site bleek het kenteken niet te kloppen.....
Gisteren (13-1-2011) om iets na 16.00 uur, op de Karel Doormanlaan in Huizen zag ik een groen metallic exemplaar voorbij sjeezen. In de gauwigheid meende ik JR-21-VY af te lezen, maar ik word dus oud. Ik had mijn bril wel op !
Het was licht groen metallic, dus dat kan dan niet anders dan reseda zijn, gok ik ?
Verder reed hij en liep ik, dus extra details zijn aan mij voorbij gegaan......
Heerlijk die E21's, nog ff doorsparen en dan haal ik de mijne weer uit de winterstalling en laat ik alle remleidingen vervangen zodat ik ook weer lekker kan gaan rijden !
Groeten,
Zavit.
In Huizen, maar kenteken klopt niet....
Re: In Huizen, maar kenteken klopt niet....
Ha Dennis,
dat zou heel goed kunnen. In de eerste plaats natuurlijk omdat Hoevelaken niet heel ver van Huizen ligt.
Ik kan alleen echt niet met zekerheid zeggen wat voor wielen er onder zaten, kan bbs zijn, maar net zo goed origineel staal.
En qua kenteken is het heel goed mogelijk dat ik me vergist heb in dat ene lettertje. Waar ik wel 90% zeker van ben is dat ie dubbele koplampen had.
Groet,
Zavit.
dat zou heel goed kunnen. In de eerste plaats natuurlijk omdat Hoevelaken niet heel ver van Huizen ligt.
Ik kan alleen echt niet met zekerheid zeggen wat voor wielen er onder zaten, kan bbs zijn, maar net zo goed origineel staal.
En qua kenteken is het heel goed mogelijk dat ik me vergist heb in dat ene lettertje. Waar ik wel 90% zeker van ben is dat ie dubbele koplampen had.
Groet,
Zavit.
Re: In Huizen, maar kenteken klopt niet....
Beter met fout kenteken dan helemaal niet. Bij mij in de buurt valt weinig leuks te spotten.

Die 10% is voor als je dubbel zag ?Zavit wrote:Waar ik wel 90% zeker van ben is dat ie dubbele koplampen had.
Groet,
Zavit.