Helemaal mee eens; maar ik heb een paar huisgenoten die dat wel mooi vinden en dan kan ik ze geen strobreed in de weg leggen. Ik heb die tijd nuttig gebruikt om wat aan mijn linkedin netwerk te doen en de twee facturen van Smudde even te controleren nadat ik gisteren weer even voor ruim 900 Euro aan E34 onderdelen heb opgehaald.Jeroen wrote:.................En nee, dat heb ik het niet over personen uit het reguliere RTL4 repertoire à la Marco Borsato en het doorsnee VOH gekonkel want die kunnen me allemaal gestolen worden
Voor mijn eigen E34 M5: Twee nieuwe druk-reservoirs voor de niveauregeling (129 Euro p/st), twee slangetjes voor de verbinding naar de schokdempers (61 Euro p/st), wat klein montage materiaal en je bent even 550 Euro incl BTW verder. Krijg ik er doodleuk een drukontlastingsset van 100 Euro erbij die ik niet heb besteld en die ook niet als verplicht item op de ETK staat. Dat mogen ze eerst gaan verantwoorden voordat ik de factuur goedkeur en in laat boeken.
@jeroen, ik moet nog een meetset naar jouw terugbrengen. Ik had dit zelf willen doen, maar als Robert binnenkort toch weer deze kant uitkomt, kan ik de set ook aan hem meegeven.