Hulp gevraagd Sharknose Meeting 2012 -continu update 1e post

Directe links: Kalender en verslagen 2026 ; Verslagen eerdere evenementen
Post Reply
Jeroen
Site Admin
My E21(s): '81 323i Baur

Hulp gevraagd Sharknose Meeting 2012 -continu update 1e post

Post by Jeroen »

We zijn druk doende met de voorbereidingen, de website schiet dank zij Dennis ook al lekker op. En om te voorkomen dat we wederom weinig van 'ons' evenement meemaken willen we kijken of er iemand in de gelederen is die een compact en duidelijk afgebakend stukje voor z'n rekening wil nemen.

Bedrijfshulpverlener - ingevuld (Eelco E28 forum)
Ook de afgelopen jaren hebben we deze niet nodig gehad, maar we nemen graag het zekere voor het onzekere. Vanuit de Coupé Club hebben we al een BHV-er, hebben we hier nog iemand die beschikt over een BHV pasje, uiteraard aanwezig is dit jaar, en die we op de lijst met noodnummers mogen zetten? De organisatie zorgt voor een veiligheidsplan en een alarmeringslijst, we hebben alleen graag twee BHV-ers achter de hand die we kunnen bellen in geval van een incident.

Brandblussers
Nee hoor we zoeken geen brandweerman, maar een paar mensen die kunnen zorgen dat ze een flinke blusser (5kg+) in de kofferbak hebben liggen op de dag zelf, voor het geval dat.

Beheer verkoopplein - ingevuld (Odo)
Het gaat erom dat iemand een apart mailadres beheert (verkoop@) en daar ook toegang toe krijgt (webmail). De binnenkomende mails met vragen en aanmeldingen verwerkt, de aanmelding terug bevestigt en het geld incasseert (10 euro per auto). Dat zal geen hele berg werk zijn en is waarschijnlijk met een uur per week helemaal geregeld. En dan is de aanmelding en betaling tevoren al in orde. Op de dag zelf is het dan de auto's ontvangen, controleren of er betaald is en ze het terrein op laten. Als we dan stellen dat men moet zorgen dat men voor bijv 11u of 12u binnen is heb je er ook geen dagtaak aan.

Hoor graag of iemand dit op zich wil nemen, alvast bedankt!

Regards/groeten, Jeroen
gerrit323
E21 VIP
E21 VIP
My E21(s): '82 e21 323i hartge

Re: Ondersteuning Sharknose Meeting 2012

Post by gerrit323 »

Jeroen,

Rekening houdend met mijn drukke agenda professioneel en het feit dat ik nog een eifelrondrit te regelen heb wil ik me bij verder gebrek aan reactie toch aanbevolen houden .. als je niemand uit nederland vind wil ik het mailadres met aanmeldingen wel bijhouden .. het lijkt mij echter niet ideaal om dit alles uit Belgie te beheren of zie ik dit mis :?:

Op de dag zelf zal dan wel iemand anders de aanmeldingen voor het verkoopsplein zelf moeten controleren (ik kan de lijst met deelnemers en betalingen uiteraard vooraf doormailen). Ik ben namelijk niet van plan om heel vroeg 's morgens daar te zijn.

Kijk nog effe aan en dan hoor ik het wel ..

Gerrit
1992 Mazda mx5
1994 e36 m3
2010 golf gti
2015 Renault Mégane RS 275 trophy
2019 Abarth esseese
2020 caterham 310R
2025 ford custom trail

https://pksolutions.be/
323baur
E21 VIP
E21 VIP

Post by 323baur »

Ik denk idd Gerrit dat dit - hoe fijn ook - niet heel handig is als jij dit op afstand moet gaan regelen.
We kijken dit even een paar weken aan en dan brengen we het breder.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Jeroen
Site Admin

Post by Jeroen »

+1 alle overboekingen naar België lijkt me idd ook niet handig dus thanks maar beter nog even afwachten. Max een uurtje per week is ook weer niet zoveel, toch?
Regards/groeten, Jeroen
323baur
E21 VIP
E21 VIP

Post by 323baur »

Neuh, maar ik ga het niet redden om dit er bij te doen.
Het wordt al een hele uitdaging om mijn beloftes waar te maken (vrees niet).
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Jeroen
Site Admin

Post by Jeroen »

Denk dat jij idd al genoeg hooi op je vork hebt.
Regards/groeten, Jeroen
bremboap
E21 Mad

Post by bremboap »

Jeroen,

Op zich wil ik dit wel voor mijn rekening nemen. Lijkt mij leuk om een bijdrage te leveren aan SM2012. Enige restrictie dit ik stel is de tijdslimiet. Op de dag zelf tot 1200 aanmelden.
Lijkt mij geen probleem.

Laat maar weten.

Gr

Odo
BMW E21 323I , 1981 (Resto stadium)
BMW F31 318i Touring, 2019
Peugeot 206 `1.6, 2003
Jeroen
Site Admin

Post by Jeroen »

Leuk! Denk idd dat we over tijden even duidelijk moeten zijn, zowel in de bevestiging per e-mail (zal even kijken of ik daarvan nog een vb heb) maar dat zullen we ook op de site opnemen. Met 12.00 lijkt me dat men tijd genoeg heeft en dan heb jij daarna ook nog ruimschoots de tijd om van al het andere moois te genieten.

Ik stuur je van de week ook nog de info vwb de verkoop-mailaccount. Als je verder vragen hebt, geef gerust een brul en anders is een kleine meeting in Amersfoort ook zo geregeld. Bedankt alvast!
Regards/groeten, Jeroen
bremboap
E21 Mad

Re: Hulp gevraagd Sharknose Meeting 2012 -continu update 1e

Post by bremboap »

misschien verstandig anders om binnenkort even bij elkaar te zitten. Doornemen van de ochtend en wat de verdere verwachtingen zijn voor deze ochtend.
BMW E21 323I , 1981 (Resto stadium)
BMW F31 318i Touring, 2019
Peugeot 206 `1.6, 2003
Jeroen
Site Admin

Post by Jeroen »

Wie helpt ons weer een stapje verder?

Bedrijfshulpverlener
Ook de afgelopen jaren hebben we deze niet nodig gehad, maar we nemen graag het zekere voor het onzekere. Vanuit de Coupé Club hebben we al een BHV-er, hebben we hier nog iemand die beschikt over een BHV pasje, uiteraard aanwezig is dit jaar, en die we op de lijst met noodnummers mogen zetten? De organisatie zorgt voor een veiligheidsplan en een alarmeringslijst, we hebben alleen graag twee BHV-ers achter de hand die we kunnen bellen in geval van een incident.

Brandblussers
Nee hoor we zoeken geen brandweerman, maar een paar mensen die kunnen zorgen dat ze een flinke blusser (5kg+) in de kofferbak hebben liggen op de dag zelf, voor het geval dat.

Alvast bedankt!
Regards/groeten, Jeroen
Jeroen
Site Admin

Post by Jeroen »

Een tweede BHV-er hebben we inmiddels gevonden op het E28 forum, enige wat op dit moment nog wordt gezocht is enkele brandblussers...
Regards/groeten, Jeroen
Groentje_me
E21 VIP
E21 VIP

Post by Groentje_me »

1 brandblusser present! (kan misschien kijken of ik er nog een paar kan regelen, maar 1tje iig!

Groeten Jan
Groeten Jan Groen

- BMW e21 320/6 Alpinweiß
- BMW e21 318i Alpinweiß
- BMW e21 318i Baur Opalgrün
- BMW e21 323i Phönix (under construction)
- BMW e30 325i Cirrusblau
Jeroen
Site Admin

Post by Jeroen »

Top, thanks!
Regards/groeten, Jeroen
Post Reply