had jij niet nog ergens een groene staan???
Maarre, onbekende auto!
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
De groene is van mij.. ik heb hem al een jaar of 10, van de 2e eigenaar gekocht een vriend van mij.
De laatste jaren nauwelijks in gereden, tot november 2011 binnengestaan maar ik moest mijn stalling uit.
Hij staat nu bij de garage voor een APK in gaat zsm naar Roemenie(!) ter restauratie.. to be continued..
Neem die 'groene' van Jeroen ook gelijk mee joh, die wil ik wel eens zien..
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
tja Roemenie klinkt natuurlijk vrij vaag dat snap ik maar ik heb daar een bedrijf en heb nu een hele goede plaatwerker/spuiter gevonden die de 323 gaat aanpakken, ik moet alleen zoveel mogelijk onderdelen zelf aanleveren voordat ze daar gaan improviseren... ik ben er waarschijnlijk wel iedere maand maar toch..hij moet weer helemaal strak worden, technisch is hij goed, motor loopt perfect. Het is puur cosmetisch,dat zou toch goed moeten komen!
Nog een vraagje: de spiegels zijn niet origineel, ik wil er weer de chrome spiegels opzetten maar kan ik de huidige exemplaren er gewoon afhalen en daar weer een zwart plaatje plaatsen of is dit te kort door de bocht?
Leuk dat je je hier ook meldt nu! Tsja nu kan het autootje nog gered worden dus doen zou ik zeggen! Wat die spiegels betreft: ja hoor zo simpel is het!
Ik zoek voorschermen, l + r, het gedeelte tussen de achterlichten en ik denk ook gelijk de dorpels compleet doen en ik heb een hele lelijke plek linksonder bij het achterraam.. misschien compleet nieuwe zijkant inzetten?
Het kan daarom misschien makkelijker zijn het geheel op een vers chassis op te bouwen..?
Hoi Nils, maak gerust een draadje aan op het 6cillinder deel van dit forum. De auto verdient het! Over de spiegels: inderdaad het weghalen van de type 2 spiegels is zo simpel, maar een type 1 deur aan de binnenkant heeft wel wat meer verschillen. Kortgezegd moet je alle delen overzetten, het raam, de hefmechanismes, de raamgeleiders (daar zit het zwarte afdekdeel waar de type 2 spiegels zitten aanvast). Het blik is dus hetzelfde, de rest niet. Als je toch gaat spuiten, waarom zoek je dan niet twee type 1 deuren? das makkelijker en deze kun je wel weer verkopen.
Als je een bedrijf in Roemenie hebt, zou je daar eens willen kijken of je een goede verchromer kunt vinden? ik denk dat er wel animo is voor een (goedkoop)adres van ouderwets vercrhomen voor onze bumpers. Ik heb er sowieso 3 stuks liggen die ik graag zou willen laten doen. Wil wel mee organiseren, kunnen we eventueel een clubactie van maken, ik denk dat we zo 20, 30 bumpers kunnen aanbieden.