Ik ben Dobbe en ben nieuw op dit forum. Ik ben opzoek naar een bmw e21 nou heb ik een paar leuke auto's zien staan, maar er zit aan sommige wel wat laswerk.
Nu was mijn vraag of er overzetranden te krijgen zijn voor de wielkast. Het wordt mijn eerste auto en er mag wat werk aan zitten maar maar is dit iets wat makkelijk te verhelpen is? Lassen en spuiten zijn geen probleem!
Welkom hier bij de verzamelde kennis en kunde (en onzin) aangaande E21's!
We zoeken graag met je mee (zie ook Marktkraam sectie) en veel van de E21's in NL kennen we wel, dus met wat meer info over wat je zoekt en binnen welk budget denken we ook graag mee. Heb je wat op het oog, plaats het dan bij voorkeur even in het Marktplaats topic http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.php?f=24&t=7608
Tip: wielkastranden zijn verkrijgbaar maar zullen je grootste probleem niet zijn, meestal heb je dan nog ruimschoots meer andere roest ellende op andere plaatsen. Al ben je handig, koop zo goed als je betalen kunt want voor je het weet zit je aan een complete meerjaars restauratie. Verdere info voor aanschaf in de Buyers Guide
Ik ben Dobbe en ben nieuw op dit forum. Ik ben opzoek naar een bmw e21 nou heb ik een paar leuke auto's zien staan, maar er zit aan sommige wel wat laswerk.
Nu was mijn vraag of er overzetranden te krijgen zijn voor de wielkast. Het wordt mijn eerste auto en er mag wat werk aan zitten maar maar is dit iets wat makkelijk te verhelpen is? Lassen en spuiten zijn geen probleem!
Groeten, Dobbe (17)
Hoi Dobbe,
Als eerste uiteraard welkom en succes met de zoektocht. Aangezien je aan het zoeken bent, dan ben je vast ook onze E21 316 tegengekomen. Deze vraagt niet gelijk om het lasapparaat en is prijstechnisch best gunstig om mee te beginnen. Lees het topic ervan eens door en wie weet. De prijs is een vraagprijs en enigszins te bespreken.
Sterker nog, met het werk wat al aan de auto gedaan is heb je een super basis en hoef je voorlopig even niet aan de slag met de carrosserie gok ik. In de budgetklasse is dit toch wel een van de betere, zo niet de beste, in NL. Ik denk dat mensen zich voornamelijk verkijken op roest issues bij auto's van 30 jaar oud en bij deze is alles recent wel aangepakt geloof ik.
Groeten, Dobbe (17)
Hoi Dobbe,
Als eerste uiteraard welkom en succes met de zoektocht. Aangezien je aan het zoeken bent, dan ben je vast ook onze E21 316 tegengekomen. Deze vraagt niet gelijk om het lasapparaat en is prijstechnisch best gunstig om mee te beginnen. Lees het topic ervan eens door en wie weet. De prijs is een vraagprijs en enigszins te bespreken.
Leuk dat ik zo ontvangen wordt. Heb de 316 inderdaad al een paar keer voorbij zien komen dat is ongeveer mijn budget. Mooie auto denk dat ik alleen nog wel een paar maandjes wacht. Rijbewijs heb ik als het goed is begin mei binnen, maar moet dan nog half jaar wachten tot ik alleen kan(mag) rijden.
Ondertussen beetje rond neuzen op het forum en lekker wegdromen.
Leuk dat ik zo ontvangen wordt. Heb de 316 inderdaad al een paar keer voorbij zien komen dat is ongeveer mijn budget. Mooie auto denk dat ik alleen nog wel een paar maandjes wacht. Rijbewijs heb ik als het goed is begin mei binnen, maar moet dan nog half jaar wachten tot ik alleen kan(mag) rijden.
Ondertussen beetje rond neuzen op het forum en lekker wegdromen.