interieur van oud naar nieuw
interieur van oud naar nieuw
ik heb een 318i uit 82 maar zat te denken om er leeren stoelen in te monteren ook van een bmw maar wat nieuwer,
wat vinden jullie er van? kan het of beeter gezegd, past het? of is dat wel passend te maaken? iemand al erder gedaan of gezien? en fotos??
wat vinden jullie er van? kan het of beeter gezegd, past het? of is dat wel passend te maaken? iemand al erder gedaan of gezien? en fotos??
-
e21bart
- Upcoming E21 fanatic
Re: interieur van oud naar nieuw
We geven graag advies, maar je moet ons wel een beetje info geven natuurlijk 
Bijvoorbeeld:
Type huidige auto, inmiddels bekent
Type interieur wat je misschien ga plaatsen
En wat je zoal wilt aanpassen/plaatsen van dat interieur, zoals achterbank, deurpanelen, hoedenplank en natuurlijk voorstoelen.
Bijvoorbeeld:
En wat je zoal wilt aanpassen/plaatsen van dat interieur, zoals achterbank, deurpanelen, hoedenplank en natuurlijk voorstoelen.
1983 e21 315 - Safaribeige - M50B25 rebuild ( in progress... )
1994 e36 316 coupe - BMW Schwarz II
hey! okee ja sorry, je hebt gelijke21bart wrote:We geven graag advies, maar je moet ons wel een beetje info geven natuurlijk
Bijvoorbeeld:
ik heb dus een 318i uit 82, maar ik wou kijken om 2 andere voorstoelen er in te zetten, zat te denken aan leere stoelen van een andere bmw maar dan bjaar naar 2000 of zo..
zou ik wel apart vinden nieuw soort stoelen in mijn 82er, maar de vraag... gaat dat wel passen
-
e21bart
- Upcoming E21 fanatic
Dat zou ik zo niet weten sorry, we hebben hier wel gehoord van de e24 6 serie interieurombouw en de e30 voorstoelen,
Ik denk dat je gewoon een oude stoel voor weinig op de kop moet tikken, en dan kijken wat de mogelijkheden zijn.
Volgens mij moet je redelijk veel aanpassen, wat je ook zou kunnen proberen is het inwendige frame aan te passen aan de rails van de e21, maar ik denk dat ik nu het wiel voor de 2e Keer aan het uitvinden ben
wieweet staat er het een en ander op internet
Succes en we zijn natuurlijk erg nieuwsgierig naar de plaatjes straks!
Ik denk dat je gewoon een oude stoel voor weinig op de kop moet tikken, en dan kijken wat de mogelijkheden zijn.
Volgens mij moet je redelijk veel aanpassen, wat je ook zou kunnen proberen is het inwendige frame aan te passen aan de rails van de e21, maar ik denk dat ik nu het wiel voor de 2e Keer aan het uitvinden ben
Succes en we zijn natuurlijk erg nieuwsgierig naar de plaatjes straks!
1983 e21 315 - Safaribeige - M50B25 rebuild ( in progress... )
In het engelse gedeelte van het forum staat er een topic van iemand die een e36 interieur heeft ingebouwd. Eentje van zwart leer. Er staat helaas niet in het topic wat hij allemaal heeft aan moeten passen, maar zo heb je in ieder geval er een beeld bij. Ik vind het er best netjes uitzien.
Dit is de link: http://bmwe21.net/forum/viewtopic.php?f=3&t=16581
Groeten,
Robin
Dit is de link: http://bmwe21.net/forum/viewtopic.php?f=3&t=16581
Groeten,
Robin
okeeee!! het word dus een heele zoek tocht naar mooi interieur ...

- bmwe214cil
- Upcoming E21 fanatic
Nadat ik dit heb gelezen wil ik ook een e36 interieur in mijn e21! Houd ons op de hoogte, ik ga ook maar eens op zoek naar stoelen! Het enige probleem is dat ik een type 1 heb dus dat word geklooi...
Groeten Joram
BMW 320(i) 1976 verona
Porsche 944 2,5 1985 zwart
BMW 320(i) 1976 verona
Porsche 944 2,5 1985 zwart
- e-einundzwanzig
- E21 Pro
- My E21(s): '82 318i manual
type 1 is juist makkelijker, de rails van de voorstoelen zijn op gelijke hoogte dus als het goed is schroef je ze er zo in....bmwe214cil wrote:Nadat ik dit heb gelezen wil ik ook een e36 interieur in mijn e21! Houd ons op de hoogte, ik ga ook maar eens op zoek naar stoelen! Het enige probleem is dat ik een type 1 heb dus dat word geklooi...
Martin
I took the corner at high speed, came in the ditch, drove straight through a garden, flipped over 4 times and then I lost control of my steering-wheel!
-
amarzanger
hoi
ik heb een e3o interieur dashboard ingebouwd in mijn e21
Fotooos!!!!!amarzanger wrote:hoi
jaaa! heb je fotos?Robo wrote:Fotooos!!!!!amarzanger wrote:hoi
-
amarzanger
robin318i wrote:jaaa! heb je fotos?Robo wrote:Fotooos!!!!!amarzanger wrote:hoi
Ik zet binnenkot foto hier op forum,ogenblik ben ik druk bezig met een stuurhuis.
-
amarzanger
goed bezig!
heb je hem ook op kenteken gezet?
groetne loentje
heb je hem ook op kenteken gezet?
groetne loentje