Geef nou eens informatie als je advies wilt! Die stuurstang heeft voor alle E21 modellen maar 1 lengte dus als je van een 4 cil subframe naar een 6 cil subframe gaat maakt dat nul komma niks uit. De motor is ook gewoon M20 met slechts één buitenwerkse maat voor alle M20 motoren (behalve iX) dus dat kan ook niks in de war schoppen want onder een 320/6 en 323i past ook gewoon hetzelfde. Dus als je hetzelfde stuurhuis en dezelfde stuurstang gebruikt als voorheen, dan is er geen verschil in maatvoering. Pas als je van een normaal E21 stuurhuis naar een bekrachtigd E21 stuurhuis gaat, dan heb je een kortere stuurstang nodig. In dat geval lijkt inkorten zonder verdere bewerking van de stang zoals door Peter reeds aangegeven me geen veilige optie.
ik had die foto s geplaats maar mr Jeroen heeft alle 14 fotos verwijderT,ik ben wel mijn beloftes nagekomen.
Dit bedoel ik Jeroen nu wordt ik door member aangesproken waarom die foto s er nu niet opstaan!
wist wel dat leden deze vraag zou stellen,maar ik heb het hier gezien op deze forum,ik ga mij hier uitschrijven uitloggen
straks denken mensen dat ik hier allemaal fabeltjes loopt te vertellen over m20 en e30 interieur in een e21
Ik ben erg verheugd dat je je de zaken zo aantrekt omdat dat toch betrokkenheid uitstraalt en als je je nou aan je belofte zou houden dan geeft dat je erg veel rust.
Dus log nou maar niet weer in, scheelt een heleboel stress en spanning.