Heb me zojuist in het "Facebook-topic" even voorgesteld, netjes in het Engels. Zoals daar te lezen is ben ik op zoek naar een specifieke e21 die ik zelf in bezit heb gehad. Het gaat om een Brasil Braun uitgevoerde 320/6. Ik heb de auto in het najaar van 2001 voor mijn toenmalige vriendin gekocht. Was een Belgische auto, die daar van een gestationeerde Amerikaanse piloot was geweest. Nagenoeg full options: mistlampen, schuif-kanteldak, getint glas, fabrieksairco, stuurbekrachtiging, automaat, LM-velgen etc etc.
In 2006 zijn mijn (inmiddels ex-) vriendin en ik uit elkaar gegaan. Dat ging allemaal niet heel soepeltjes en de BMW is in de scheiding bij haar achtergebleven. Zij had inmiddels een Peugeootje gekocht als daily driver. Nu heb ik onlangs gehoord dat ze in 2008 de BMW ergens bij een garagebedrijf in Amsterdam geruild heeft om een koppakking-reparatie aan de Peus uit te laten voeren. Volgens RDW is het kenteken sinds die tijd niet meer overgeschreven en zou dus nog bij de zelfde eigenaar moeten zijn.
Kent iemand deze auto of weet iemand waar 'ie zich bevindt? Afhankelijk van de staat waarin de auto zich momenteel bevindt ben ik zeer serieus geïnteresseerd om 'm terug in eigendom te krijgen.
Dit zijn wat foto's uit "mijn" tijd nog:

Ben benieuwd....
Die Calypsorode 323i die hier te koop wordt aangeboden is ook erg verleidelijk overigens. Helaas zonder schuifdak....
Greetz,
Walter.