Wat heb jij vandaag gedaan?

Als je E21 topic niet ergens anders past. Link: Hoe plaats ik foto's en filmpjes?
Post Reply
Danny043
E21 Pro

Re: Wat heb jij vandaag gedaan?

Post by Danny043 »

Wondermike wrote:Ow ja en nog wat gedaan vandaag :bag

Image
Zo'n vol cabrio van bv Peters gaat nog wel, maar dit gaat me te ver :bag

1979 320i Antrazitgrau US spec
Image
Wondermike
E21 Master
My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i)

Post by Wondermike »

Dit is een nog specialere Landaulet uitvoering e_surprised
So many cars, so little time
323baur
E21 VIP
E21 VIP

Post by 323baur »

Vergeet je voorwieltje er niet af te halen :loll

Jij kan je wel inhouden om haar niet helemaal vol deuken te schoppen..
Hoe vinden jouw buren deze activiteiten?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Wondermike
E21 Master
'81 320 Baur (323i)

Post by Wondermike »

Het nieuwe (hoge) hek komt over een paar weken :whistle

Ik moet nog de achterlijst onder het achterraam er nog uit halen en de rand onder het voorraam, ow ja en rond de vloerdoppen want alles is nog hard.
Heb een reciprozaag gekocht en dat had ik veel eerder moeten doen. In precies 2 minuten lag het hele front eraf en 2 minuten later het hele dak.
Zonder vonken en de risico's hiervan.
323baur
E21 VIP
E21 VIP

Post by 323baur »

HEt leek me eigenlijk helemaal niet zo'n verkeerd autootje!
Zo'n reciprozaag staat ook op mijn lijstje!

Oh ja, en de baur is vandaag voor het eerst voor 2 jaar APK goedgekeurd, met de complimenten van de keurmeester voor de keurige loop en de prachtige waardes op het uitlees apparaat. " die is goed schoon" Geen idee, ik doe al jaren aan het "nieuwe rijden" :mrgreen:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Wondermike
E21 Master
'81 320 Baur (323i)

Post by Wondermike »

Gefeliciteerd met je verse APK!
323baur
E21 VIP
E21 VIP

Post by 323baur »

Dank, maar ondanks mijn gebrek aan liefde mag dat toch echt geen probleem zijn hoor.
Bijna alles is nieuw..
Jeroen
Site Admin
My E21(s): '81 323i Baur

Post by Jeroen »

Mooi! Ik hoop volgende maand ook 2 jaar APK op het oudje te krijgen
Regards/groeten, Jeroen
323baur
E21 VIP
E21 VIP

Post by 323baur »

Van mij hoeft het eigenlijk niet eens, elk jaar vind ik (samen met WM hoorde ik dit weekend) eigenlijk wel prettig.
Wilmo
E21 Mad

Post by Wilmo »

Ik vind het wel fijn. Hij loopt af op 3 september, zodat ik rond 3 juli een APK voor 2 jaar kan krijgen. Vervolgens 2 jaar naar Zwedieland en dan een maand te laat weer voor de APK zodat ik me geen zorgen hoef te maken over schorsen enzo :)
Jeroen
Site Admin
My E21(s): '81 323i Baur

Post by Jeroen »

Tsja ik ben doorgaans zeikeriger dan de APK en de kans dat mijn auto's twee jaar geen brug zien is ook erg klein, dus ik vind het alleen maar onzin op een moment dat zelden goed uitkomt.
Regards/groeten, Jeroen
Peter V.
E21 VIP
E21 VIP
My E21(s): '82 320/6

Post by Peter V. »

Mooi dat de Baur weer goedgekeurd is. Ook de 320/6 is volgende maand aan de beurt en dan voor twee jaar.
Gr Peter V.

.Some say he eats nuts and bolts for breakfast, all we know is he is called the carburetorman.

BMW E21, 1981 320/6 Ascot Grau.
BMW E85, 2004 Z4 2.5i Sterling Grau.
BMW F25, 2014 X3 xDrive 2.8i Space Grau.
Arnold D
E21 VIP
E21 VIP

Post by Arnold D »

Tijdens de rondrit dit weekend, kreeg ik klachten van Ite dat mijn auto te rijk stond afgesteld.
Vanochtend maar even de CO gechekt. Deze stond op 0,550 en heb deze weer op 1,2 gezet, waar Alpina 1,0 als afstelling noteerd.

Die stinkende auto is dus niet de mijne.
e21 323i
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
323baur
E21 VIP
E21 VIP

Post by 323baur »

Raar! Ik meende toch echt een benzine lucht te ruiken bij jou.
Ik zal met de eiffelrit in het vooruitzicht mijn Co meter weer meenemen.
BMW_Roy
E21 starter

Post by BMW_Roy »

Een paar weken geleden vertelde ik met gemengde gevoelens dat ik m'n E21 had ingeruild voor een Peugeot 406 coupé. Deze ruil is niet doorgegaan, die man bleek een oplichter te zijn :( Tot dusver heb ik nog steeds geen kopers voor m'n BMW, en het toeval wilt dat m'n oom zijn Mercedes 300SE coupé uit 1965 verleden week verkocht heeft. Nu is zijn garage dus vrijgekomen, die gebouwd is om auto's te restaureren. Ik gooi het hele plan dus om; ik rij met deze BMW tot oktober of november, en dan zet ik hem in de garage van m'n oom en zie ik wel wat ik er verder mee doe. Om hem voor een paar honderd euro te verkopen vind ik zonde.

Zeau, om terug te komen op de topictitel; ik heb net m'n knipperlicht vervangen :) Gister in het dorp was er een eikel die niet uitkeek bij het verlaten van zijn parkeervak, hij had mij en de stoet auto's achter me niet gezien (ik had al gezien dat het fout ging dus had de boel lekker geblokt door vooral niet door te rijden, dan had ik wss een deur gehad die in elkaar zat). Die tikte m'n bumper best wel hard aan met als gevolg dat het knipperlicht het niet meer deed. Zou wel toeval geweest zijn, want ik heb verder geen schade.
Post Reply