Even plaatje geschoten ter verdere analyse van het wisselend hoog stationair lopen. Ik heb 3 contacten op het thermostaathuis:
- linksonder (1-polig) gever temp meter
- midden (bruine 2-p stekker) thermotijdschakelaar, meetwaarde warm 65 ohm, lostrekken maakt geen verschil
- rechtsboven (2-p, losse stekkers), extra temp schakelaar, meetwaarde warm oneindig, lostrekken maakt geen verschil
Nou dacht ik dat die laatste de elektrische extraluchtschuif aanstuurt. Schakelpunt volgens ETK 70 of 80 graden afhankelijk van bouwjaar. Zou deze dan liggen te etteren? Had er nog een los liggen ook, die geeft koud ook een oneindige weerstand maar dat zegt zonder spanning wellicht niets.
Haynes erbij gepakt, die zegt dat de extraluchtschuif geschakeld wordt vanuit de stekker op de warmdraairegelaar, daar is dus evt nog schakelspanning te meten. Als ik er een beetje bij kan, kan ik ook nog de extra luchtschuif controleren of een andere proberen misschien.
Oh ja idd een drupje koelvloeistof, heb de sensoren even los gehad om massaproblemen uit te sluiten.