Sharknose Meeting 2012: Foto's, video's, reacties
Re: Sharknose Meeting 2012: Foto's, video's, reacties
Ook ik heb het uitermate goed naar m'n zin gehad en heb veel mooie auto's gezien maar vooral ook een paar erg leuke ontmoetingen met oude bekenden en nieuwe bekenden. Goed geregeld allemaal, zeker ook het mooie weer.
Onderweg op de heenweg begon ik me wat zorgen te maken over een geluidje in de motor en op de terugweg wist ik het (bijna) zeker..... ik heb toch nog wat sleutelwerk aan de motor denk ik....zal het hele verhaal m'n auto topic zetten voor de nieuwsgierigen.
Onderweg op de heenweg begon ik me wat zorgen te maken over een geluidje in de motor en op de terugweg wist ik het (bijna) zeker..... ik heb toch nog wat sleutelwerk aan de motor denk ik....zal het hele verhaal m'n auto topic zetten voor de nieuwsgierigen.
Ik heb me ook zeer zeer zeker vermaakt. Ik noem dit de mooiste dag van het jaar. Die mooiste dag komt hopelijk ook weer in 2013 en daar leef ik nu al weer naartoe.
Daarbij is het fijn om mee te helpen om dit evenement goed te organiseren en dat wil ik blijven doen waar nodig is.
Heerlijk om alle E23's te mogen plaatsen. Tussendoor de gaos hersteld die ontstond doordat bezoekers het pad van de deelnemers begonnen te volgen. Dus volgend jaar grotere borden en duidelijkere tekst.
P-Deelnemers links, P-Bezoekers rechts, Verkoop rechts. Tuurlijk is er altijd wel iemand die wat te zeuren heeft. De plaatselijke boer vond het nodig me aan te vallen over de geparkeerde auto's langs de weg. We hadden parkeerplaatsen voor bezoekers zat dus dat had niet gehoeven. Volgend jaar nog beter aangeven. Je kan niet duidelijk genoeg zijn
Verder heb ik heerlijke rondjes gelopen, lekker bijgekleurd (Ik verbrand niet snel
), hoop mooi auto's gezien... Hoop bijzondere accessoires aan auto's gezien
Niet altijd mijn smaak maar heb er wel altijd respect voor.
Last but not least.. FOTOOO'S!!!

Daarbij is het fijn om mee te helpen om dit evenement goed te organiseren en dat wil ik blijven doen waar nodig is.
Heerlijk om alle E23's te mogen plaatsen. Tussendoor de gaos hersteld die ontstond doordat bezoekers het pad van de deelnemers begonnen te volgen. Dus volgend jaar grotere borden en duidelijkere tekst.
P-Deelnemers links, P-Bezoekers rechts, Verkoop rechts. Tuurlijk is er altijd wel iemand die wat te zeuren heeft. De plaatselijke boer vond het nodig me aan te vallen over de geparkeerde auto's langs de weg. We hadden parkeerplaatsen voor bezoekers zat dus dat had niet gehoeven. Volgend jaar nog beter aangeven. Je kan niet duidelijk genoeg zijn
Verder heb ik heerlijke rondjes gelopen, lekker bijgekleurd (Ik verbrand niet snel
Last but not least.. FOTOOO'S!!!

1978 BMW E23 733iA Banaan
2001 BMW E46 320i EXE
2001 BMW E46 320i EXE
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
Leuk om al die positieve reacties zo te lezen, hoewel we ook graag verbetersuggesties horen hoor!
Anyway, ik denk dat ik namens de gehele organisatie kan zeggen dat we een geweldig evenement achter de rug hebben. Een feestje dat z'n weerga niet kent, of het moet de volgende editie zijn haha!
De sfeer was als altijd helemaal top, echt een community van BMW fanaten bij elkaar. Alleen maar blije gezichten gezien en geen wanklank gehoord. Heb me gedurende de dag ook een aantal keren goed vermaakt met een cluppie van hier, effe bij elkaar, wat dat betreft is de E21 groep wel geweldig leuk en close. Net zoals we aan het einde met z'n alleen aan een grote tafel konden napraten in de zon, geweldig jongens en meisjes!
Wil jullie ook bedanken voor de spontane hulp zodat we aan het eind de boel ook supersnel aan kant hadden! Ook dat siert de bezoekersgroep trouwens, samen met Sven het grote veld opgeruimd en welgeteld 1 blikje, 1 zakje chips, 1 flyer en 1 stuk plakband op moeten rapen en that's all, geweldig toch? Dank allen!
Foto's van deze kant... later denk ik haha!
Anyway, ik denk dat ik namens de gehele organisatie kan zeggen dat we een geweldig evenement achter de rug hebben. Een feestje dat z'n weerga niet kent, of het moet de volgende editie zijn haha!
De sfeer was als altijd helemaal top, echt een community van BMW fanaten bij elkaar. Alleen maar blije gezichten gezien en geen wanklank gehoord. Heb me gedurende de dag ook een aantal keren goed vermaakt met een cluppie van hier, effe bij elkaar, wat dat betreft is de E21 groep wel geweldig leuk en close. Net zoals we aan het einde met z'n alleen aan een grote tafel konden napraten in de zon, geweldig jongens en meisjes!
Wil jullie ook bedanken voor de spontane hulp zodat we aan het eind de boel ook supersnel aan kant hadden! Ook dat siert de bezoekersgroep trouwens, samen met Sven het grote veld opgeruimd en welgeteld 1 blikje, 1 zakje chips, 1 flyer en 1 stuk plakband op moeten rapen en that's all, geweldig toch? Dank allen!
Foto's van deze kant... later denk ik haha!
Regards/groeten, Jeroen
- Wondermike
- E21 Master
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Ok, een heel kleintje dan.hoewel we ook graag verbetersuggesties horen hoor!
Doordat de aanvoerroute over het grindpaadje liep langs het grasveld was voor de meeste al het poetswerk binnen 10 minuten teniet gedaan.
De droge grond was er natuurlijk ook wel debet aan maar zeker de E21 hoek kreeg de volle laag.
Leuke foto's van onderweg heren!
So many cars, so little time
81 e21 323i polaris
That's a whole lott of engine under the bonnet;-)
That's a whole lott of engine under the bonnet;-)
Jeroen en organisatie commissie; van harte bedankt voor het mogelijk maken van deze geweldige dag: Mijn foto's heb ik op facebook gezet; het album staat op openbaar dus iedereen kan erbij:
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 867f731edf
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 867f731edf
Carpe Diem, Raymond
-
Michiel E32
- E21 Fanatic
Mag ik iedereen bedanken die deze onvergetelijke dag mogelijk heeft gemaakt.
Helemaal top! Volgend jaar hoop ik er wel bij te zijn met mijn eigen auto.
Helemaal top! Volgend jaar hoop ik er wel bij te zijn met mijn eigen auto.
Mijn complimenten voor de organisatie en de deelnemers die er samen een prachtige dag van hebben gemaakt. Ik heb nog nooit zoveel E28's en E21's bij elkaar gezien. De meeste ervan waren in zeer goede, verzorgde staat. Maar ook de blauwe E21 met vinyl dak en behoorlijk wat roest vond ik heel interessant: ik heb er zelfs drie foto's van gemaakt!
Mijn foto's staan hier, de nadruk ligt op E28, E12, E3 en E9.
Ook ik kijk alweer uit naar de volgende editie. Dan heb ik nog een idee: wie een vrijwillige bijdrage geeft, krijgt voortaan een herinneringsschildje.
Groeten,
Bram
Mijn foto's staan hier, de nadruk ligt op E28, E12, E3 en E9.
Ook ik kijk alweer uit naar de volgende editie. Dan heb ik nog een idee: wie een vrijwillige bijdrage geeft, krijgt voortaan een herinneringsschildje.
Groeten,
Bram
Iedereen van de organisatie weer bedankt voor een superdagje!
Ik heb ook foto's gemaakt, deze plaats ik morgen.
Misschien een idee voor volgend jaar: De 'gewone' auto's (e21, e28, enz) aan de rand van het veld zetten en het bijzondere spul in het midden. Zodat het iets meer uitgelicht wordt.
Ik heb ook foto's gemaakt, deze plaats ik morgen.
Misschien een idee voor volgend jaar: De 'gewone' auto's (e21, e28, enz) aan de rand van het veld zetten en het bijzondere spul in het midden. Zodat het iets meer uitgelicht wordt.
- Wondermike
- E21 Master
- My E21(s): '80 323i Baur
'81 320 Baur (323i) - Location: Oudendijk (NL)
Vind ik eigenlijk ook wel een goed ideeDe 'gewone' auto's (e21, e28, enz) aan de rand van het veld zetten en het bijzondere spul in het midden
So many cars, so little time
Ik ook.Wondermike wrote:Vind ik eigenlijk ook wel een goed ideeDe 'gewone' auto's (e21, e28, enz) aan de rand van het veld zetten en het bijzondere spul in het midden
Ook het idee van CSI/Bram, een schildje voor een vrijwillige bijdrage vind ik een +1.
- uwbuurman
- E21 VIP

- My E21(s): 1978 type 1 323i 5speed dogleg Polaris
een schildje is wel leuk, maar dan moet er iets tegenover staan. Een vrijwillige bijdrage lijkt me daarvoor niet geschikt, immers, een schildje van 2 euro met een vrijwillige bijdrage van 40 cent schiet niet op. Plus dat de vrijwillige bijdrge dan niet ten goede kan komen aan het evenement, waardoor de toegang kostenloos blijft. Daarnaast is het raar dat je een vrijwillige bijdrage geeft en toch iets terug wilt hebben.
schildje (oid): +1!!
van de vrijwillige bijdrage: -1!!
schildje (oid): +1!!
van de vrijwillige bijdrage: -1!!
- bimmerbrother
- Newbee
Het gaat er mij om dat er überhaupt zo'n groot evenement wordt georganiseerd waarbij ik lekker BMW's kan bekijken en kan ouwehoeren met iedereen.
Ik hoef dan niet per sé zo'n schildje om dat te bewijzen...En loopt er een dame rond voor een bijdrage dan gooi ik er wat in, we zijn toch allemaal enthousiast?
Ik hoef dan niet per sé zo'n schildje om dat te bewijzen...En loopt er een dame rond voor een bijdrage dan gooi ik er wat in, we zijn toch allemaal enthousiast?
- Jeroen
- Site Admin
- My E21(s): '81 323i Baur
De reacties zijn erg leuk en de suggesties zetten ons altijd wel aan het denken. Alleen even ter indicatie: de aanschaf van die schildjes is waarschijnlijk duurder dan ons budget voor het gehele evenement! Als je met een klein ploegje en een klein budget zoiets doet, dan ben je al snel aan de limiet. Ik sluit niet uit dat we toch nog een keer entree moeten gaan heffen, alleen dat zou ik met een andere reden willen doen, bijv een betere locatie. Maar goed, we zijn ook altijd op zoek naar nieuwe sponsoren zodat we mogelijk meer budget hebben en dus meer kunnen doen. Dat is in deze tijd trouwens niet heel eenvoudig.
Regards/groeten, Jeroen