je wilt nu toch niet in de Alpen rondrijden, wat heb je daar nou te zoekenJaloers mode aan
Jaloers mode uit
je wilt nu toch niet in de Alpen rondrijden, wat heb je daar nou te zoekenJaloers mode aan
Jaloers mode uit
leuk. geniet lekker van de omgeving.Jeroen wrote:Ik heb overal bereik hoor! Maar ach, ik doe toch wel mee hoor!

ik ook!!!Peter V. wrote:Ik heb er ontzettend veel zin in.

Hoi Wim,wim323i wrote:Lijkt me reuze gezellig!! een beetjeen wat kletsen
wordt er bij goed weer ook nog gebarbequed?
Ik hoop dat ik er met de 2013 editie ook bij kan zijn..
Veel plezier daar allemaal

Heb je weer een olielekkage op dezelfde plaats?uwbuurman wrote: Ik heb 5 liter motorolie, 1 liter remvloeistof, 2 liter ATF (denk erover dat wat uit te breiden... er hangt weer olie aande bak) en heb mijn reserveband eens opgepompt. Zat maar een half bar meer in. Kortom, ik ben er (bijna) klaar voor!

daar lijkt het sterk op. Komt van boven van de bak gelopen. ik snap er echt de ballen van. Maar krijg wel steeds meer het idee dat het te maken heeft met het vaker gebruiken van de kickdown. Ik haal nog wel een blikkie ATF erbij...Peter V. wrote:Heb je weer een olielekkage op dezelfde plaats?

Was ik eigenlijk niet van plan323baur wrote:Haha, heerlijk deze voorbereidingen te lezen, het lijkt bijna een alpentour
@ peter; vergeet je overall niet

Peter V. wrote:Heb je weer een olielekkage op dezelfde plaats?uwbuurman wrote: Ik heb 5 liter motorolie, 1 liter remvloeistof, 2 liter ATF (denk erover dat wat uit te breiden... er hangt weer olie aande bak) en heb mijn reserveband eens opgepompt. Zat maar een half bar meer in. Kortom, ik ben er (bijna) klaar voor!
Ikzelf heb 1 liter olie, 1 liter KVS en een klein flesje remvloeistof bij me. Tevens de garagekrik bij me en een heel klein beetje handgereedschap.