Wat is nu het geval. Heb het hele verhaal uitgelegd bij Kalfsbeek en gevraagd wat nog nodig was. Ik kreeg een snaar en poulie mee.
Op mijn post hier op de forum las ik dat ik 3 snaren nodig heb.
Ik kreeg maar 1 snaar mee. En een poulie met drie gaten.
Gisteren naar de garage gegaan en meneer zegt dit kan niet erop. Stuurhuis klopt maar de poulie heef 6 gaats ipv 3 gaats. Dus waar komt hij nou?
Ik heb het uitleg van mijn behulpzame bmwe21.net vrienden uitgelegd. Maar dit kwam niet door bij hem. Omdat ik jammer genoeg niet al te technisch ben aangelegd heb ik het wel geprobeerd. Maar helaas.
Toen wees hij een onderdeel die aan de motor (onder) vast komt te zitten (Volgens mij de pomp maar weet niet zeker heb wel een foto, maar ik neem aan dat jullie het meteen weten), Monteur wees me erop dat er geen bevestigingsmogelijkheid (twee klemmen) is. Mijn set is dus niet compleet.
Mensen help help wat doe ik verkeerd (en niet zeggen dat ik naar de verkeerde monteur ben gegaan want dat weet ik al.
Mochten jullie foto's hebben zie ik ze graag op welke plaatsen en hoe het is bevestigd. En de benodigde onderdelen op foto.
Het verhaal van Jeroen over het lucht afvloeien door stuur te draaien heb ik onthouden.
Pieps alvast bedankt.