Remy: zwarte 323i 2.7i 1981
Re: Zwarte 323i 1981 "Restauratie"
De nieuwe balk heeft een dicht "gat"voor de motordraagbalk de oude is open.
Groeten Gert jan.
- pattam2009
- E21 VIP

- My E21(s): '81 323i 2.7i Schwarz
Ooh, ik dacht iets van maatvoerend verschil.Gert jan wrote:De nieuwe balk heeft een dicht "gat"voor de motordraagbalk de oude is open.
Is het niet zo dat dit gedeelte op de ouwe gewoon is weggerot?
Bmw E21 323i 2.7i 1981 Schwarz - Beige
Gr, Patrick.
Gr, Patrick.
- pattam2009
- E21 VIP

woutervd wrote:Alex Janssen, dat is op een steenworp afstand van mijn ouders, waar ik de afgelopen tijd de meeste klusjes heb uitgevoerd. Beetje lastig te bereiken nu met die irritante wegomleiding. Daar gaan ze nu de weg van de toekomst maken, heel futuristisch allemaal, NOT! Een weg met lantaardpalen voorzien van zonnecellen. De buitenkant van die zaak ziet er overigens een beetje troosteloos uit met enkele afgedankte E30's met schade en voor onderdelen vermoedelijk. Bij mijn weten zit die zaak er al een hele tijd en ik heb er nog niks slechts over gelezen. De bij jou motor uitgevoerde werkzaamheden zien er inderdaad ook netjes en kundig uit allemaal.
Hoi Woutervd,
Klopt is inderdaad een kolerezooi voor de deur met een aantal e30's onder een dikke laag mos.
Duidelijk alleen bezig met het reviseren van motoren, ach ja en daar gaat het toch uiteindelijk om.
Gr, Patrick.
Gr, Patrick.
Mooi zo laten, in dat open gat hoort een dop te zitten om te voorkomen dat er water bij komt, bij de nieuwe is dat dichtgelast en heeft verder geen functie.Gert jan wrote:De nieuwe balk heeft een dicht "gat"voor de motordraagbalk de oude is open.
Verder goed werk geleverd.
e21 323i
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
e21 alpina B6-2.8
e21 rear carrier- sold
.
ik heb mijn cil kop ook bij alex laten klaar maken goed adres
meer pk's uit een blok halen weet hij ook wel raad mee
hij rijd zelf rally met e30 die zul je wel binnen hebben zien staan
meer pk's uit een blok halen weet hij ook wel raad mee
hij rijd zelf rally met e30 die zul je wel binnen hebben zien staan
Vandaag de chassis balk gemonteerd en div gaatjes in de voorruitsponing gedicht.
eerst het stukje binnenscherm gerepareerd

daarna de chassisbalk op maat gemaakt en er in gelast.

en een copy van de bumper bevestiging gemaakt
deze moet er links nog in gelast worden.

volgende week weer verder.
eerst het stukje binnenscherm gerepareerd

daarna de chassisbalk op maat gemaakt en er in gelast.

en een copy van de bumper bevestiging gemaakt
deze moet er links nog in gelast worden.

volgende week weer verder.
Groeten Gert jan.
- pattam2009
- E21 VIP

@ Koos,
ik heb de vraag aan Gert jan gesteld, ik denk dat de rest van de balk nog hard is en daarom alleen dit gedeelte vervangen genoeg is.
@ Rene,
Het enige wat ik zo zag staan in de hoek was een gele E30 met reclame van Bas Roos erop, maar zonder motor
Toen ik hem vroeg of hijzelf ook wel eens op het circuit actief is, kwam er niet echt veel uit. eigenlijk niet veel meer dan nee.
Ik zou het wel weten, één van de groene E30's buiten weer in de originele kleur wassen, aanpassen met reclame en rondjes maken op de circuits.
Verder ben ik er niet op doorgegaan, wie weet heeft Alex dit al tot vervelens toe gedaan in het verleden
Misschien zoekt ie wel iemand die dit voor hem wil doen
ik heb de vraag aan Gert jan gesteld, ik denk dat de rest van de balk nog hard is en daarom alleen dit gedeelte vervangen genoeg is.
@ Rene,
Het enige wat ik zo zag staan in de hoek was een gele E30 met reclame van Bas Roos erop, maar zonder motor
Toen ik hem vroeg of hijzelf ook wel eens op het circuit actief is, kwam er niet echt veel uit. eigenlijk niet veel meer dan nee.
Ik zou het wel weten, één van de groene E30's buiten weer in de originele kleur wassen, aanpassen met reclame en rondjes maken op de circuits.
Verder ben ik er niet op doorgegaan, wie weet heeft Alex dit al tot vervelens toe gedaan in het verleden
Misschien zoekt ie wel iemand die dit voor hem wil doen
Gr, Patrick.
Gr, Patrick.
voor dat je binnen komt staat er links een uitbouw aan de loods een soort showroom waar hij een stuk of 2 rally e30 had staan
ik vroeg of hij zelf aan rally rijden deed en hij zij van wel maja het gaat toch om het eind resultaat van je motor
ik vroeg of hij zelf aan rally rijden deed en hij zij van wel maja het gaat toch om het eind resultaat van je motor
Lees met veel belangstelling en respect dit topic door. Moet nou zelf ook de watergoot achter gaan vervangen onder het raam. Kan alleen geen nieuw onderdeel vinden, heb jij hem van een donorauto afgehaald? Als het goed is moet ik dit nummer hebben: 41321847425.
- pattam2009
- E21 VIP

Mikkel wrote:Lees met veel belangstelling en respect dit topic door. Moet nou zelf ook de watergoot achter gaan vervangen onder het raam. Kan alleen geen nieuw onderdeel vinden, heb jij hem van een donorauto afgehaald? Als het goed is moet ik dit nummer hebben: 41321847425.
Klopt Mikkel, is inderdaad niet meer nieuw leverbaar.
ik heb het uit zelf uit een donorauto geslepen, beste kans van slagen is om een PB naar naar Loentje of Wondermike te sturen met de vraag of ze dit stukje plaatwerk nog hebben liggen, succes.
Gr, Patrick.
Gr, Patrick.
vanavond de linker chassisbalk hersteld.
stukje eruit

en stukje erin

en het rechter achterscherm hoekje gemaakt en er in gezet.

stukje eruit

en stukje erin

en het rechter achterscherm hoekje gemaakt en er in gezet.

Groeten Gert jan.