Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
...ik moet heel eerlijk bekennen dat Ite mij een keer eerder heeft gespot
toch vind ik het veeeel leuker dat ik een keer in het wild gespot ben, stond daar waarschijnlijk eerst een tijdje op de parkeerplaats om er achter te komen waar ik zijn moest, dit plaatje is geschoten net nadat ik me had gedraaid en wegreed. Je had me waarschijnlijk al een tijdje zien staan...
I took the corner at high speed, came in the ditch, drove straight through a garden, flipped over 4 times and then I lost control of my steering-wheel!
had trouwens een afspraakje dus zat niet alleen in de auto...
I took the corner at high speed, came in the ditch, drove straight through a garden, flipped over 4 times and then I lost control of my steering-wheel!
Je zat idd niet alleen in de auto. Ik kwam net aanrijden en had mijn auto op de parkeerplaats gezet, toen ik je aanstalte zag maken om weg te rijden dus ik moest wel even opschieten... Volgende keer spring ik er gewoon voor in de hoop dat de volgende gespotte E21 bekend is met dit forum
ac/dennis wrote:Gaat er wel eens een week voorbij zonder dat je een e21 spot?
Ik hoop het niet
323baur wrote:Neu, deze is al bekend...Martin kom d'r maar in.
Bekend of niet, hij is gespot.
Jeroen wrote:Johan is duidelijk onze meesterspotter!