E21 meetingske rond het Kortrijkse deze week

Directe links: Kalender en verslagen 2026 ; Verslagen eerdere evenementen
Post Reply
GerritBuggenhout
Upcoming E21 fanatic
My E21(s): '82 320/6 manual

E21 meetingske rond het Kortrijkse deze week

Post by GerritBuggenhout »

Wegens geen intresse? shark thuisgelaten :?

jamesV
E21 Pro

Re: E21 meetingske rond het Kortrijkse deze week

Post by jamesV »

had het bericht niet gezien wegens ziekte. 'k heb momenteel nog een weekje rijverbod door de operatie (niet door de drank!! :loll ) maar hou je zeker niet in om het in de eerst komende weken te herhalen.. je kan alvast rekeken op een 315 en een 320/6!

Ik denk wel dat het voor de meeste nederlandse vrienden wat ver is maar misschien moeten we er wel echt eens werk van maken.. wie heeft zin? eventueel met een ritje erbij!!??
Jeroen
Site Admin
My E21(s): '81 323i Baur

Post by Jeroen »

Klinkt wel leuk! We zijn momenteel druk om een eerste aanzet te maken voor een evenementen agenda voor 2013, dan straks maar even kijken of er iets in te passen is? Moet dan idd wel een leuk dagje uit zijn hoor, dus met een leuke rit en evt bezoek aan een oldtimerboer ofzo. Voor een samenkomen op een parkeerterrein krijg je weinig mensen gemobiliseerd vrees ik.
Regards/groeten, Jeroen
jamesV
E21 Pro

Post by jamesV »

compleet mee eens! maar als we de tijd genoeg nemen moeten we wel een leuke rit uit onze mouwen kunnen schudden. Indien er mensen uit de regio zijn die het zien zitten wil ik er gerust aan meehelpen! Dus West Vlamingen.. geef maar een schreeuw!
Post Reply